Companii

Birra Moretti Zero, lansare pe piața din România

Reading Time: 2 minute

La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti își completează portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru consumatorii care vor să se bucure de același gust autentic italian, dar fără alcool.

Birra Moretti  Zero îmbină pasiunea italiană cu ingrediente de cea mai bună calitate, oferind o bere perfect echilibrată cu note proaspete și citrice, astfel încât consumatorii să se poată bucura de plăcerile simple ale vieții alături de prieteni și familie: bere savuroasă, mâncare gustoasă și companie plăcută, cele mai importante atribute ale brandului. Totodată, acest sortiment nou răspunde nevoii de diversitate a consumatorilor români, care își doresc produse care să se potrivească stilului lor de viață, astfel că noua gamă oferă alternativa fără alcool a gustului atât de apreciat pe piața locală.

Începând cu jumătatea lunii mai, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor și în locații HoReCa, în două variante de ambalaj: sticlă nereturnabilă de 330ml și doză de 500ml.

„Birra Moretti s-a bucurat de o primire foarte călduroasă din partea românilor, în momentul lansării, astfel că decizia de a introduce varianta fără alcool a fost în linie cu trend-ul pozitiv înregistrat pe plan local, întrucât mulți români și-au dorit să se bucure de gustul inconfundabil oferit de Birra Moretti în toate scenariile în care nu pot consuma alcool. Birra Moretti® Zero este realizată cu multă atenție pentru detalii, doar din materii prime de cea mai bună calitate, fiind întotdeauna o alegere excelentă pentru consumatori, indiferent dacă preferă varianta cu alcool sau varianta clasică.”, spune Sharon Annette, Director de Marketing HEINEKEN România.

Promovarea unui consum responsabil și posibilitatea de a alege variante de băuturi fără alcool ocupă un rol cheie printre angajamentele de sustenabilitate și responsabilitate ale companiei HEINEKEN, inclusiv în noua strategie globală, Brew a Better World 2030. Bazându-se pe succesul Heineken 0.0, HEINEKEN are peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool la nivel global și va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale. În România, portofoliul HEINEKEN cuprinde în acest moment 7 opțiuni fără alcool: Heineken 0.0, Birra Moretti 0.0, Golden Brau 0.0, și 4 sortimente Ciuc Radler cu 0 alcool.

În 2020, HEINEKEN România a introdus pe piața locală Birra Moretti®, un brand italian ce joacă în segmentul de bere Premium. Sortimentul L’Autentica a adus rezultate pozitive pentru Birra Moretti, întrucât, în termeni de penetrare a pieței, s-a bucurat de un real succes, fiind una dintre cele mai bune lansări din portofoliul HEINEKEN România din ultimii 3 ani.

Birra Moretti este exportată în peste 40 de țări din întreaga lume, inclusiv Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Canada și Japonia și a câștigat importante premii internaționale.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

13 ore ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

13 ore ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

15 ore ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

15 ore ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

15 ore ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

16 ore ago