Biofarm înregistrează un profit net de 77 milioane lei în anul 2023
Reading Time: 2 minuteBiofarm, (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, a încheiat anul 2023 cu un profit net de aproximativ 77 milioane lei, în creștere cu 9% față de anul anterior și cu o cifră de afaceri de cca. 280 milioane lei, conform rezultatelor preliminare (neauditate).
„În anul 2023 am implementat cu succes strategii de optimizare a costurilor, concentrându-ne, în mod special, pe două din valorile companiei: performanța și grija față de consumatorul final. Astfel, am reușit să identificăm modalități eficiente de a ne controla cheltuielile, chiar și în contextul creșterii prețurilor la materii prime și ambalaje. Categoria Consumer Healthcare din România devine, de la an la an, din ce în ce mai competitivă, fiind marcată și de o ușoară regresie a volumelor în 2023, comparativ cu 2022. Cu toate acestea, am încheiat 2023 reușind să ne consolidăm poziția pe piață, cu o evoluție pozitivă a cotei de piață volumică și să contribuim pozitiv asupra calității vieții pacienților și consumatorilor din România”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.
Biofarm a continuat să își consolideze cota de piață pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), și a încheiat anul 2023 pe poziția a doua în ceea ce privește numărul de unități vândute.
Compania domină în valoare în 6 categorii cheie prin brandurile: Bixtonim, Triferment, Colebil, Extravalerianic, Carmol și Carbocit. În plus, Biofarm este lider în volum în nu mai puțin de 8 categorii, evidențiind performanța remarcabilă a brandurilor: Bixtonim, Colebil, Triferment, Sennalax, Extravalerianic, Carmol, Carbocit și Nervocalmin. Aceste rezultate reprezintă o confirmare a succesului abordării Biofarm și a dedicării față de inovație. Prin realizările obținute, compania continuă să se afirme ca un jucător de încredere în domeniul Consumer Healthcare, oferind soluții eficiente și accesibile consumatorilor.
Biofarm are două fabrici de medicamente în București și o unitate de testare și dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos). Inovarea constantă în dezvoltarea de produse noi reprezintă unul dintre elementele fundamentale pentru expansiunea Biofarm și consolidarea poziției sale în rândul liderilor din industria farmaceutică.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz