Bilanțul Grapefruit, la 20 de ani
Reading Time: 2 minuteAgenția românească de digital Grapefruit sărbătorește anul acesta 20 de ani de activitate. Agenția este neafiliată niciun grup și are o echipă de 35 de persoane. Anul trecut, Grapefruit a înregistrat o cifră de afaceri care a depășit 1 milion euro iar anul acesta, reprezentanții agentiei estimează o cifră de afaceri de 1,25 milioane euro. În primele 8 luni ale anului 2019 a fost îndeplinit 60% din target, înregistrându-se un venit de 750.000 euro.
“Pentru a crea o noua generație de lideri, am dezvoltat în cadrul companiei «Outgrow Yourself Programme», un program de management care vizează crearea de noi oportunități de leadership atât pentru angajati cât și eliberarea actualilor lideri să dezvolte noi competențe”, a declarat Anca Teletin, Chief Operations Officer, Grapefruit.
Grapefruit mizează pe flexibilitate, adaptabilitate, pe capacitatea și rapididitatea cu care o agenție digitală poate asimila noi informații în mediul digital și să le înlocuiască pe cele irelevante.
“Schimbarea a fost întotdeauna o constantă și cheia succesului nostru. Fără ea nu am fi menținut parteneriate de lungă durată. Când am renunțat la branding, ne-am concentrat atenția pe user experience și development pentru a ne diferenția pe piață. În acest moment, departamentul de development este motorul nostru primar de creștere și printre ariile pe care le explorăm în acest moment se regăsesc: cross-platform mobile development, progressive web apps, chatbots, microservices, React Native, Node.js și altele,” a adăugat Georgiana Dragomir, Managing Director, Grapefruit.
Printre clienții Grapefruit se numără: Philip Morris, Dacia, Renault, Nissan, Nestlé, Alpha Bank, CEZ, Garanti Bank, E-distribuție, Globalworth, Expur, RCI Finance, Maggi sau Nestlé Baby.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz