Stiri

Bico Industries oferă gratuit plase de fibră de sticlă proprietarilor de clădiri care renovează fațadele

Reading Time: 2 minute

Bico Industries, cel mai mare producător de armături din fibră de sticlă pentru fațade, din centrul și estul Europei, se alătură demersului de reabilitare a clădirilor din țară, donând proprietarilor și asociațiilor de locatari plase necesare pentru reabilitarea fațadelor.

În acest sens, compania lansează campania „Atenție NU cade tencuiala” prin care pune gratuit la dispoziția proprietarilor și asociațiilor de locatari, care deja au început să renoveze fațadele blocurilor, plase de fibră de sticlă. Tot ce trebuie să facă aceștia pentru a beneficia de produsele BICO este să se înscrie pe site, și să completeze un formular.

În momentul de față, România se confruntă cu o problemă națională, aproape istorică, a clădirilor deteriorate, cu risc seismic, periculoase atât pentru cei care își desfășoară activitatea în ele, dar și pentru trecători. În țară sunt 2.687 de clădiri cu risc seismic I și II, iar cele mai multe dintre aceste clădiri sunt în Capitală, arată datele Ministerului Dezvoltării. Conform legii, proprietarii au obligația să suporte costurile de reabilitare, în caz contrar riscă amenzi şi creşterea impozitelor cu până la 500%.

Bico Industries dorește să contribuie la  accelerarea procesului de reabilitare a clădirilor sensibile, aducându-le la cele mai înalte standarde europene.

„Orașele României sunt pline de clădiri cu fațade care stau să cadă.  E o realitate tristă și tocmai de aceea, în calitatea noastră de lider regional, puternic ancorat în viața comunităților, dorim să contribuim la schimbare. Astfel, ne alăturăm amplului proces de reabilitare a clădirilor, oferind soluții concrete și produse, pentru ca românii să se bucure de clădiri sigure și orașe mai aspectoase. Aducem împreună în acest demers, autoritățile și comunitatea, subliniind rolul efortului comun în procesul de reconstrucție a României. Noi punem la dispoziție produse de calitate superioară și ne dorim să fim un partener de încredere pentru municipalitate, astfel încât să reușim să le oferim oamenilor construcții sigure și conforme cu standardele europene.”

Adrian Butuc, CEO Bico Industries

Pentru a aduce soluția mai aproape de beneficiari, Bico montează în București, Timișoara și Piatra Neamț, în zone cu trafic ridicat, panouri de publicitate stradală cu QR coduri care odată scanate duc către site-ul campaniei unde oamenii pot înscrie clădirile.

Bico invită pe oricine dorește să contribuie la remodelarea fațadelor, prin semnalarea clădirilor care au nevoie de donații. Pe site-ul campaniei, utilizatorii vor regăsi o hartă interactivă cu ajutorul căreia aceștia pot identifica clădirile și semnele cu ,,atenție cade tencuiala”, suținând, astfel, eforturile companiei de a face cunoscută cauza.

BICO Industries este în top 3 producători de plasă din fibră de sticlă din Uniunea Europeană, încorporând în grup și Terra, Europlas și Iranga Technlogijos. Grupul are peste 450 de angajați și cinci centre de producție: la Piatra Neamț, Vaslui (România), Chișinău și Vulcănești (Republica Moldova), Vievis (Lituania). Capacitatea de producție a companiei este de 120 de milioane mp/an, cu un portofoliul de produse compus din plasă de fibră de sticlă pentru termosisteme și produse industriale, plasă din fibră de poliester pentru produse industriale, armături laminate din fibră de sticlă și colțare din PVC și aluminiu.

Team

Recent Posts

Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday și pentru sărbători: numărul total de joburi din piață a crescut cu peste 15% în ultima lună

Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…

29 de minute ago

Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”

O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…

3 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

12 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

13 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

17 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

18 ore ago