BIANO s-a extins în Ungaria și vizează comenzi de 600.000 de euro lunar
Reading Time: < 1 minutMotorul online de căutare de mobilă și accesorii decorative BIANO s-a lansat pe piața din Ungaria, cu platforma www.biano.hu. Reprezentanții marketplace-ului spun că BIANO le va aduce magazinelor online din Ungaria de pe segmentul home & deco comenzi de 600.000 de euro lunar până la sfârșitul acestui an. La nivel global, în cele 6 țări în care este prezent, BIANO le va aduce partenerilor venituri de 150 de milioane de euro la sfârșitul lui 2020.
Biano.hu reunește până în acest moment ofertele unor cunoscute magazine home & deco internaționale printre care Vida XL, Expedo, Bonami, 4home, alături de parteneri locali precum Butorpiac, Alibutor, precum și magazine online de nișă, care promovează piese de mobilier sustenabil, cum ar fi Babszem Bútorház, producător de fotolii din puf realizate din materiale reciclate, Borállványshop.hu, magazin ce distribuie accesorii de servire pentru pasionații de vinuri sau Brimo.hu, producător de corturi pentru grădină.
BIANO, creștere de 3 ori a veniturilor în 2020 față de 2019
Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în cinci alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda, Brazilia și Ungaria. Următoarea lansare anunțată, în curs de realizare, este Portugalia.
În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz