fbpx

Program

26 Septembrie, 09:00 – 14:30

09:00 - 10:00

Înregistrarea participanților

10:00 - 11:30

Consumatorul viitorului

Brandurile de azi pot pregăti terenul pentru consumatorul de mâine, dar pentru a reuși acest lucru, trebuie să-și antreneze viziunea pe termen lung, cu perseverență și tenacitate, chiar dacă pe parcurs pot apărea tentații oportunistice. Află care sunt trendurile de consum care influențează  marketingul viitorului. 

Teme

  • Curajul în marketing, între creativitate și eficiență
  • Noile reguli ale conținutului de marketing
  • Cum creezi strategia de conținut pentru online și offline

Speakeri:

Ana-Maria Bajan, Executive Director Marketing & PR, Caroli Foods Group- vezi prezentarea aici
Adina Vlad
, Managing Partner, Unlock Market Research - vezi prezentarea aici
Ruxandra Marin, Senior Partner, Oxygen, Cluj Office - vezi prezentarea aici
Tudor Galoș, Digital Transformation Consultant - vezi prezentarea aici
Ana Maria Diceanu, Founder, Brain 4 Strategy - vezi prezentarea aici

11:30 - 12:00

Pauza de cafea

12:00 - 13:30

Smart Marketing Trends

Se spune că jumătate din bugetele de marketing sunt irosite. Marketing-ul bazat pe date te ajută să înțelegi care jumătate se irosește și care este folosită eficient. Măsurarea  rezultatelor campaniilor de marketing este una dintre cele mai mari provocări ale marketerilor. Avantajul ultimilor ani este că au apărut din ce în ce mai multe instrumente prin care poți măsura exact ce se întâmplă cu brandul tău, cine îți sunt clienții, cum poți interacționa cât mai relevant și eficient cu ei. Află care sunt aceste instrumente și cum le poți folosi.

Teme

  • Influencer marketing – de la teorie la practică: cum alegi influencerii, cum lucrezi cu ei și cum monitorizezi rezultatele?
  • De la personalizare la individualizare: Micro-targeting & Big Data
  • Cum creezi experiențe de brand omnichannel
  • Marketingul și realitățile virtuale 

Speakeri:

Robert Katai, Visual Marketer & Content Strategist, Bannersnack - vezi prezentarea aici
Ana Morodan, Influencer & online entrepreneur
Livia Pupăză, Specialist online marketing, adLemonade - vezi prezentarea aici

13:30 - 14:00

Pauza de cafea

14:00 - 14:30

Workshop: Cum să-ți dezvolți strategia de marketing online

Canalele de social media au devenit platformele de promovare ale brandurilor prin visual storytelling. Sunt folosite în departamentele de marketing și digital ale celor mai mari branduri globale.

  • Scopul și utilitatea fiecărui canal de promovare
  • Cum să creezi strategia de conținut pentru rețelele sociale
  • Structura dezvoltării strategiei, cu exemple concrete
  • Strategie de media prin Facebook Ads
  • Dezvoltarea strategiei de promovare prin Google AdWords

Speaker:
Ciprian Susanu, General Manager, Dare Digital - vezi prezentarea aici