Andrei Georgescu

Andrei Georgescu

Managing Director, White Image

Mai multe detalii

Andrei Georgescu este co-fondator și Managing Director al White Image de peste 14 ani. Este pasionat de date, și de soluții care generează rezultate. În prezent White Image livrează soluții de data management și email marketing pentru clienți precum ING Bank, OTP Bank, Alpha Bank, NN, Flanco, Lindab, Audi, Volkswagen, OLX, Dacia-Renault, Otter, Romstal, Vola etc. Pe Andrei îl puteți găsi și în postura de profesor în cadrul școlii IAA, unde predă email marketing.

Tiberiu Mercurian

Tiberiu Mercurian

Director de marketing, Alpha Bank

Mai multe detalii

Cosmin Năstasă

Cosmin Năstasă

Managing Director, Edge

Mai multe detalii

Cosmin Năstasă este managing director al Edge, agenție de performance marketing, parte a grupului 2Performant Network, compania care deține și rețeaua de afiliere 2Performant. Are o experiență de 14 ani în marketing și comunicare, de-a lungul timpului lucrând în agenții de media și comunicare precum Universal McCann, iLeo și Leo Burnett. Membru în consiliul director al IAB, Cosmin se implică activ în activitatea educațională prin traininguri și cursuri de marketing online.

Victor Stroe

Victor Stroe

Associate Director & Head of Strategy, Leo Burnett Bucharest

Mai multe detalii

Victor Stroe are peste 11 ani de experiență în industria de comunicare și publicitate. Și-a început cariera în 2003 în departamentul de media al Universal McCann. După câțiva ani în calitate de media strategist, s-a mutat în departamentul de strategie al Leo Burnnett, unde, în 2009, a fost promovat Head of Strategy. Din 2008 predă cursuri de masterla Facultatea de Junalism și Publicitate din cadrul Universxității București. Din 2010 este jurat la Premiile Effie Românai și membru fondator al Account Planning Group Romania. Din 2017 a fost numit și Associate Director al Leo Burnett Bucharest / Publicis One, responsabil de clienți precum: Telekom România, P&G, Samsung, Renault, PepsiCo, Kaufland România. Pe parcursul ultimului an, campaniile Leo Burnett au câștigat 24 de premii importanet și 12 nominalizări, inclusiv marele premiu la Effie pentru campania ”Tadaamm” (Telekom România).

Ioana Manea

Ioana Manea

Certified Creativity Trainer, Captain Brainstorm

Mai multe detalii

După douăzeci de ani în marcom, ca Director de Creaţie și Strategie în agenţii de publicitate multinaţionale și ca antreprenor în branding și publicitate, Ioana a decis să-și urmeze pasiunea pentru crearea și livrarea experienţelor de învăţare bazate pe informaţie dar și… pe inspiraţie. Vasta ei experienţă informală de trainer la locul de muncă a evoluat firesc, în ultimii șase ani, într-o colaborare cu Universitatea București, unde predă un curs original de creativitate în publicitate, precum și în activitatea certificată de trainer, coach și consilier de dezvoltare personală, unde este specializată pe creativitate, charismă, încredere în sine, vorbire publică și… fericire.

Raluca Kișescu

Raluca Kișescu

Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach

Mai multe detalii

Cu un majorat în marketing, un deceniu ca director de marketing și un prim an de freelancing, Raluca Kișescu se simte ca Benjamin Button. După ce a glocalizat, forecastat, aliniat, integrat și chiar develope-at branduri și campanii pentru compania numarul unu de cosmetice din România, se încearcă pe sine într-o junglă urbană a consultanței pe cont propriu. Se ocupă cu structuri și procese, job profiles, planning, strategie de brand comercial și social, pitch-uri, briefuri și idei creative.Este de asemenea, trainer-consultant pe module online Harvard Manage Mentor în cadrul Qualians Learning & Development Consultancy.

Liviu Taloi

Liviu Taloi

Senior Consultant, ECOMpedia

Mai multe detalii

Liviu Taloi este consultant pe zona de comerț electronic din 2004 cu experiență în activitățile magazinelor online românești. În perioada 2004 – 2006 a fost PR Manager la eMAG, apoi a acordat servicii de consultanță specifică principalelor magazine online din România, în domeniile IT&C, imobiliare, turism, bricolaj, cadouri, cărți. Din 2012 este senior consultant al site-ului de e-commerce ECOMpedia. Este de asemenea trainer specializat în Google Analytics.

Corina Cimpoca

Corina Cimpoca

Fondator, MKOR Consulting

Mai multe detalii

Corina Cimpoca conduce MKOR Consulting, o agenție ce îmbină expertiza în marketing, experiența în afaceri și studiile la nivel doctoral și MBA pentru a oferi cele mai bune soluții de cercetare a pieței, cu scopul de a atinge rezultate reale de business. MKOR Consulting efectuează periodic studii de piață proprii, pe tematici diverse. La BestMarketing, Corina va discuta despre tendințele în marketing identificate de MKOR Consulting în cadrul unui amplu desk-research.

Paul Markovits

Paul Markovits

Vicepreședinte de Marketing, URBB

Mai multe detalii

Paul Markovits este Marketing Vice – President în cadrul United Romanian Breweries Prod din 2014, după ce anterior a lucrat pentru Heineken România.
Deține o diplomă de Master of Arts în International Marketing Communications la Graduate School of California State University și o diplomă de Master of Science la Universitatea Politehnica București, precum și numeroase specializări în marketing și management.

Printre brandurile a căror strategie de marketing o coordonează din actuala funcție se numără: Tuborg, Carlsberg, Guinness, Holsten, Skol, Granini

Georgiana Dragomir

Georgiana Dragomir

Managing Director, Grapefruit

Mai multe detalii

La începutul anului 2016, Georgiana a devenit Managing Director în Grapefruit. A venit ca o schimbare naturală, după 8 ani de rezultate livrate în companie și către clienți. Motto-ul ei de Managing Director este inovație, performanță și satisfacția clientului. Această strategie a adus în Grapefruit o creștere sustenabilă, clienți noi, precum și eficiență și eficacitate în echipă. Are 33 de ani, doi băieți și un soț antreprenor. Datorită background-ului ei în advertising și digital, coordonează de asemenea aria de Marketing în cele două business-uri ale soțului ei, o clinică dentară și o seră de legume.

Crăița Coman

Crăița Coman

Creative Director & Partner, Dr. AD

Mai multe detalii

Cu peste 15 ani de experiență în publicitate, Crăița Coman este Creative Director și Partener al agenției Dr. AD, înființată acum 8 ani împreună cu Traian Nuță și Sorin Predescu, agenție despre care îi place să spună că este „prea bună, prea ca în pauzele publicitare“ . În ultimii 8 ani, au creat strategia și creația pentru Covalact de Țară, Gerovital, Borsec, Spring Harghita, Tymbark, Eugenia și multe alte branduri românești.

În primii 7 ani de publicitate, în calitate de copywriter și mai târziu Group Creative Director la McCann Erickson, Crăița a creat și pentru branduri precum Dorna, Connex și Vodafone, Maggi, Nescafé, Tomi, RomaniCRISS, Romstal, Loteria Națională, La Dorna, Kiss Fm, Kandia, Zarea. Împreună cu echipa, a câștigat peste 26 de premii și nominalizări la Golden Drum, Addy Awards, New York Festivals, Ad’Or, Golden Hammer, Cannes si Effie, dar mai ales, a câștigat cotă de piață și un loc în mintea și inima targetului pentru brandurile din portofoliu.

Andrei Chirilă

Andrei Chirilă

Chief Marketing Officer, Fashion Days

Mai multe detalii

Cu peste 11 ani de experientă în fashion retail, Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, coordonează în prezent activitatea de marketing și comunicare pentru Fashion Days. De peste cinci ani în cadrul Fashion Days, Andrei a trecut treptat de la Inventory Sales Manager, la Head of Merchandising, preluând în noiembrie 2015 poziția de Chief Marketing Officer.

Dan Vîrtopeanu

Dan Vîrtopeanu

Managing Partner, Breeze Mobile

Mai multe detalii

Cu 30 de ani de experiență în industria IT&C, Dan Vîrtopeanu și-a dedicat ultimii 15 ani mobile marketingului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. În 2012 a fondat Breeze Mobile, agenție full service de marketing mobil, câștigătoare a premiului pentru cea mai bună campanie de marketing mobil în 2013 și a mai mult de 10 premii la competiții interne și internaționale pentru aplicațiile dezvoltate și campaniile derulate.

Diana Papuc

Diana Papuc

Art Director

Mai multe detalii

Diana Papuc locuiește în București și este Art Director.
Călătoria ei a început acum aproape 12 ani, când s-a îndrăgostit de publicitate și de puterea acesteia de a spune o poveste. A păstrat totuși un loc special în inima ei pentru branding și ilustrație. Deține premii la festivaluri naționale și internaționale, printre cele mai recente numărându-se Cannes Lions și Golden Drum.
Mereu înconjurată de colegi sau clienți deveniți între timp prieteni, Diana este o resursă nesfârșită de veselie, glume și povești pline de culoare.

Roxana Magopeț

Roxana Magopeț

Marketing & PR Manager, FAN Courier

Mai multe detalii

Roxana Magopeț este Marketing & PR Manager al companiei de curierat lider de piață, FAN Courier. Parte a echipei din 2005, după o poziție de nivel de entry-level ca dispecer, Roxana conduce departamentul de marketing începând cu anul 2009, coordonează managementul de brand și comunicare, PR, strategia de marketing și campaniile desfășurate, precum și organizarea evenimentelor companiei.

Lorand Balint

Lorand Balint

Consilier al Președintelui COSR

Mai multe detalii

Cu o experiență de 17 ani în marketing, Lorand Balint este în prezent Consilier al Președintelui Comitetului Olimpic și Sportiv Român pe probleme de marketing, iar în perioada 2015 - 2017 a fost director de marketing al Federației Române de Handbal. Anterior a fost Managing Director (Leo Burnett România); Global Account Director (Leo Burnett Worldwide); Regional Account Director Sub-Saharan Africa (Leo Burnett Worldwide); Regional Account Manager Europe (Leo Burnett Worldwide); Regional Brand Communications Director Balkans (Leo Burnett Worldwide) și Associate Professor (MBA Romåno – Canadian. Este absolvent al Facultății de Comerț în cadrul Academiei de Studii Economice din București

Dana Nae Popa

Dana Nae Popa

Managing Director, pastel

Mai multe detalii

Dana are o experiență de 15 ani în domeniul comunicării, dintre care 11 în antreprenoriat. A absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice București și Masterul cu specializarea “Marketing Internațional”, din cadrul aceleiași Academii. Ulterior, a studiat și s-a specializat în domenii precum management, finanțe și resurse umane.

În prezent, Dana se ocupă de conducerea agenției pastel, agenție pe care a co-fondat-o în urmă cu 11 ani. Îi plac proiectele de comunicare integrată care oferă o reală experiență de brand.

Ana Maria Băjan

Ana Maria Băjan

Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group

Mai multe detalii