PROGRAM

  • 09:00 - 10:00 Inregistrarea participantilor

    Inregistrarea participantilor

  • 10.00 - 12.00 SESIUNEA I

    STRATEGII PENTRU MARKETINGUL VIITORULUI

    Oamenii nu gandesc in termeni de canale media sau obiective de brand. Ei vor doar sa interactioneze, sa testeze si, in cele din urma, sa cumpere brandurile care le ofera cele mai relevante si interesante experiente.

    SPEAKERI:

    Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group
    Be a killer marketer

    Stela Toderascu, Commercial Marketing Manager AVON Romania & Moldova
    Provocarile comunicarii integrate: ce mai e traditional si ce mai inseamna digital?

    Maria Dobre, Manager Dinamica Comerciala, Carrefour
    Tehnologie si inovatie in omnichannel marketing

    Ana Maria Paslaru, Director Marketing, Unilever South Central Europe
    Branduri din viitor. Branduri cu impact.

    Carmen Sterian, Head of Strategy, Wunderman
    Marketing cu impact social

  • 12.00 - 12.30 PAUZA DE CAFEA

    Pauza de cafea

  • 12:30 - 13:00 KEYNOTE SPEAKER

    KEYNOTE SPEAKER

    Cristi Puiu, Regizor si scenarist
    Ce inseamna marketingul pentru un regizor in 2016?

  • 13.00 - 14.30 SESIUNEA II

    TRANSFORMARILE INDUSTRIEI DE MARKETING

    Promovarea online si social media expun brandurile in fata consumatorilor mai mult ca niciodata. Continutul de marketing, fie ca este vorba de print, social media sau digital, le permite brandurile sa initieze conversatii directe cu consumatorii nu doar sa reactioneze. Care sunt noile reguli ale continutului de marketing al zilelor noastre?

    SPEAKERI:

    Lorand Balint, Director de Marketing, Federatia Romana de Handbal
    Regulile de aur ale marketingului sportiv
    Sporturile pot crea experiente de brand cu adevarat memorabile, insa numai cu o strategie clara si cu o abordare diferita de ceea ce fac in plan sportiv.

    Maria Tudor, CEO, Zenith Romania
    Data-Driven Transformation of the Media Agency

    Lucian Romascanu, Country Manager, Tailwind
    Publicitatea in sistem programmatic - prezent si viitor
    De la un termen pe care multa lume il folosea fara a-l intelege cu adevarat, la un fenomen care tinde sa inlocuiasca tranzactionarea de publicitate asa cum o stim, modelul “programmatic”, cu toate tehnologiile pe care le are la baza, ocupa acum un loc central in strategiile clientilor de publicitate si in cele ale editorilor de presa online.

    Cosmin Nae, Fondator Quantix Marketing Consulting
    Noua provocare a advertiserului: Ad-blocking-ul
    Utilizatorii de ad-block recunosc ca exista unele beneficii asociate reclamelor pe Internet, insa gradul de toleranta pentru orice fel de reclama intruziva este extrem de scazut. Ce s-a schimbat si ce au brandurile de facut ca sa-si maximizeze investitiile in publicitatea online?

  • 14.30 - 15.00 Networking lunch

    Networking lunch