Bespoke, noul concept de frigidere de la Samsung
Reading Time: 3 minuteSamsung a lansat pe piața din România gama de frigidere Bespoke. Am stat de vorbă cu Victor Armășelu, director al diviziei Consumer Electronics Samsung România și Bulgaria, despre conceptul noii game de electrocasnice, despre preferințele românilor în domeniu, precum și despre modul în care pandemia a influențat piața de electrocasnice.
Care sunt atu-urile Bespoke si care este contextul în care a fost dezvoltată/lansată noua gamă de electrocasnice?
Frigiderele Samsung BESPOKE au fost concepute pentru a răspunde practic unei nevoi – aceea de a avea un frigider ușor de integrat în locuință, personalizabil în funcție de spațiul disponibil și de nevoile celor din locuință. Noua gamă vine cu un design plat, minimalist, ușor de integrat în orice locuință, iar frigiderele sunt modulare, ceea ce înseamnă că se pot crea diferite combinații în funcție de spațiul disponibil.
Filosofia din spatele creării acestei game se numește extrem de sugestiv fits your lifestyle, pentru că tocmai acest lucru încearcă să facă: să satisfacă nevoia estetică (știm dintr-un studiu făcut de noi că pentru 1 din 4 români este foarte important designul frigiderului), dar și funcțională dintr-o locuință, pentru că poate fi personalizat, datorită modularității.
Cum se prezintă piața de electrocasnice în România în momentul de față? Care sunt preferințele românilor?
Piața de electrocasnice se menține la un nivel constant – putem spune chiar că identificăm o creștere în ultimul an datorată faptului că cei mai mulți dintre oameni s-au „reîmprietenit” cu propriile case.
Întrucât viața noastră s-a schimbat în ultima perioadă, și nevoile consumatorilor s-au schimbat, iar rolul pe care îl joacă electrocasnicele în locuințele acestora a devenit din ce în ce mai important. Acestea trebuie să se plieze pe nevoile consumatorilor, să fie customizabile, să aibă un design care să se integreze perfect în locuință și să fie de asemenea conectate cu restul electrocasnicelor, să facă parte dintr-o casă smart. Acestea au stat la baza creării noi game de electrocasnice Bespoke.
Cum majoritatea oamenilor a petrecut foarte mult timp în casă în ultimul an și nevoile lor s-au schimbat. Unii și-au dat seama că unele aparatele electrocasnice nu îi mai deservesc, prin urmare au luat în calcul o achiziție nouă, pentru un televizor sau o mașină de spălat nouă. Ne bucurăm că venim în sprijinul lor cu o gamă extrem de variată de produse electrocasnice, din care pot alege ceea ce li se potrivește.
Ce cotă de piață deține Samsung în România în zona de electrocasnice/frigidere și ce obiective de business / ce ținte și-a propus să atingă la finalul lui 2021?
În segmentul electrocasnicelor mari de peste, de peste 500 de euro, 1 din 4 români cumpară un produs Samsung.
Până la final de an, dorim să ne menținem la acest nivel sau chiar să depășim cota de piață actuală.
În ceea ce privește gama de frigidere Bespoke, feedback-ul clienților a fost unul extrem de pozitiv până acum. Aceștia au fost receptivi la ideea pe care vrem să o propunem – aceea de a schimba percepția pe care oamenii o au asupra frigiderului, aceea de simplu aparat electrocasnic; vrem să arătăm că frigiderul poate fi un element de design important și că poate să fie amplasat în diferite locuri din casă, nu doar în bucătărie.
Care este plaja de prețuri pentru frigiderele Bespoke? Pe lângă frigidere, vor fi lansate în România și alte electrocasnice din gama Bespoke?
R: Prețurile variază în funcție de retailer, dar și de ofertele promoționale din acel moment. În ceea ce privește oferta de precomandă vă invităm să consultați site-ul samsung.com/ro
Gama Bespoke nu include doar frigidere, este vorba de o întreagă serie de electrocasnice care vor veni treptat și pe piața din România. Nu vă pot da foarte multe detalii încă, dar vă pot asigura că merită așteptarea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz