Featured

Bernabeu, Centenario și Maracana, în lupta împotriva COVID-19

Reading Time: 2 minute

Au găzuit unele dintre cele mai spectaculoase finale ale FIFA World Cup, dar acum Santiago Bernabeu, Centenario and Maracana luptă împotriva COVID-19. Unul dintre stadioane va fi transformat în spital, anunță FIFA.

Locul unde în 1982 se juca finala Campionatului Mondial de Fotbal, câștigată de Italia cu 3-1 împotriva Germaniei de Vest, va oferi spații de depozitare a medicamentelor și echipamentelor medicale.

Clubul Real Madrid a anunţat deja că la stadionul Santiago Bernabeu s-a deschis un centru de colectare şi distribuire către autorităţile sanitare a donaţiilor. Centrul va fi folosi ca depozit pentru donaţiile venite de la organiaţii şi firme, în special de la cele din domeniul sportiv.

Organizaţiile şi companiile pot dona bani şi obiecte care vor ajunge la Ministerul spaniol al Sănătăţii.

v=oHDNB8-x0PQ

 

Construit special pentru prima ediție a campionatului mondial de fotbal din 1930, din Uruguay, Centenario a găzduit 10 din 18 meciuri, inclusiv ambele semifinale și finala câștigată de gaze. Acum, stadionul din Montevideo își va deschide porțile pentru persoanele fără adăpost care sunt vulnerabile din cauza crizei COVID-19.

Construit inițial pentru Cupa Mondială din 1950, Maracana a găzduit finala dintre Brazilia și Uruguay, pe care Brazilia a pierdut-o în fața a 200.000 spectatori (cel mai mare stadion al lumii după capacitate la acea vreme). Acum stadionul din Rio de Janeiro va fi folosit ca spital improvizat pentru pacienţii cu coronavirus

Oana Voinea

Recent Posts

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

15 minute ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

o oră ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

2 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

2 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

2 ore ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

6 ore ago