Bergenbier revine la fotbal
Reading Time: < 1 minutLeo Burnett Group a lansat o noua campanie care anunta revenirea, dupa o mai lunga perioada de timp, a brandului Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal.
Comunicarea debuteaza cu povestea unui grup de prieteni, fani ai fotbalului, care pornesc la drum, intr-o calatorie purtata sub semnul lui #reincepe.
“Prima executie din campanie este povestea acestui ‘reluat de unde am ramas’ – o sintagma ce descrie mai bine decat ‘un nou inceput’. Spotul suprinde un grup de prieteni care pleaca intr-un roadtrip de la celalalt capat al tarii spre stadionul unde doresc sa vada Nationala direct pe teren”, a declarat Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
Din partea Leo Burnett Group: Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Anda Lazar (Brand Comm Director), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer);
Din partea Bergenbier S.A.: Mihai Mihaiescu (Junior Brand Manager), Laurentiu Marin (Events Coordinator), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz