Stiri

Bergenbier revine ca sponsor oficial al Naționalei României de Fotbal

Reading Time: < 1 minut

Bergenbier revine alături de tricolori după o pauză de 4 ani și anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, care va fi valabil până la finalul anului 2026

Salut revenirea brandului Bergenbier în familia echipei naționale, un brand care a fost și va rămâne un prieten apropiat al fotbalui românesc. Acest nou contract este o dovadă a faptului că prieteniile adevărate rezistă în timp. Sunt sigur că, la fel ca și în anii trecuți, împreună putem realiza lucruri importante pentru dezvoltarea celui mai iubit sport din țara noastră. Alături de acest partener de încredere, echipa națională s-a calificat la Euro 2016 după aproape un deceniu de absență de la turneele finale. Sperăm și avem încredere că anul acesta Echipa Națională va reveni în elita fotbalului european”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

Bergenbier este unul dintre sponsorii Echipei Naționale care a stat până acum cel mai mult alături de tricolori, fiind aproape de echipă timp de 14 ani, între 1998 și 2008, reluând apoi sponsorizarea în perioada 2015 – 2019.

“Avem o istorie bogată cu sportul-rege din țara noastră și ne bucurăm să fim din nou sponsori oficiali ai Echipei Naționale de fotbal a României. Tricoul Naționalei a fost mulți ani asociat cu Bergenbier, timp în care am trăit victorii importante, am cântat imnul României alături de suporteri, am fost promoteri ai comportamentelor responsabile. Prietenii știu să se susțină reciproc, iar Bergenbier este un partener de tradiție al tricolorilor. Vom fi în tribune toți în galben, toți pentru România!”, punctează Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A. 

Producătorul de bere va susține tricolorii în campaniile de calificare la Campionatul European din 2024 și la Cupa Mondială din 2026.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

9 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

10 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

11 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

14 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

14 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

16 ore ago