Bergenbier S.A. lansează campania „SloMo la volan”
Reading Time: 2 minuteBergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, lansează campania „SloMo la volan”, un proiect complex de educare și promovare a comportamentelor responsabile în rândul șoferilor.
Alături de fostul pilot de raliuri Titi Aur, campania reiterează toleranța zero pentru alcool la volan, cât și educarea publicului, prin pastile audio ce au ca temă reflexele șoferilor. Umbrela campaniei este platforma digitală slomolavolan.ro, acolo unde publicul va descoperi nouă episoade cu recomandări de conducere defensivă. De asemenea, platforma are și o componentă interactivă, unde vizitatorii pot înregistra mesaje audio date cu încetinitorul, o simulare a reflexelor de vorbire atunci când consumă alcool.
„Pentru noi, pilonul de consum responsabil este esențial în strategia brand-urilor pe care le avem în portofoliu, iar prin noul proiect lansat ne dorim să readucem în spațiul public discuția despre reflexe la volan. Ne bucurăm să îl avem partener în acest demers pe expertul în conducere defensivă Titi Aur, alături de care am construit un modul de episoade audio informative, disponibile pe platforma slomolavolan.ro. Suntem o companie ce are toleranță zero pentru alcool la volan, iar lansarea acestei campanii întărește angajamentul nostru în această direcție”, a punctat Bogdan Jianu, Director Interim de Marketing Bergenbier S.A.
Producătorul are în portofoliu nouă sortimente non-alcoolice, iar Bergenbier Fără Alcool este lider în segmentul său.
„Ne bucurăm să pornim acest demers de conștientizare a reflexelor și de reiterare a toleranței zero pentru alcool la volan. Campaniile pe care le construim au mereu în vedere componenta de responsabilitate, iar SloMo la volan este un proiect complex, la care am lucrat în echipă și alături de un partener profesionist, așa cum este Titi Aur”, a completat Elena Ion-Bălescu, Brand Manager Bergenbier.
„Când bei alcool și te urci la volan, nu doar viața ta este în pericol, ci și a pasagerilor tăi și a celorlalți participanți la trafic. Responsabilizarea șoferilor în acest sens este una dintre temele importante pe care le-am abordat de-a lungul anilor. De aceea mă bucur că am ocazia să colaborez cu Bergenbier S.A. în această campanie, oferind informații și sfaturi din experiența mea, care sper că le vor fi de folos șoferilor”, a punctat Titi Aur.
Campania „SloMo la volan” este disponibilă pe canalele oficiale Bergenbier S.A., în online pe platforma slomolavolan.ro și în radio, la stația Kiss FM.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz