Stiri Business Companii Lifestyle MarComm

Bergenbier lansează campania “Prietenii Aerului” împreună cu Airly

9 nov. 2022 2 min

Bergenbier lansează campania “Prietenii Aerului” împreună cu Airly

Reading Time: 2 minute

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, lansează campania “Prietenii Aerului”,  cu sprijinul Airly, companie globală de monitorizare a calității aerului. 

Prin acest parteneriat, Bergenbier și Airly, cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești, au montat cinci senzori de monitorizare a calității aerului în parcuri din municipiu. Campania face parte din platforma de sustenabilitate „Prietenii știu să fie responsabili”, lansată de Bergenbier anul acesta, împreună cu a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021.

Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier S.A.

“Comunitățile în care ne desfășurăm activitatea reprezintă un punct de interes pentru noi și, implicit, un loc unde acționăm cu grijă față de oameni și mediu. Unul dintre pilonii strategiei noastre de sustenabilitate este grija față de mediul înconjurător, iar în acest context, cu ajutorul partenerului Airly și cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești am ales să montăm cinci senzori de monitorizare a calității aerului în municipiul în care avem și fabrica Bergenbier.

Parteneriatele strategice pe care le dezvoltăm contribuie la dezvoltarea unei amprente pozitive a companiei noastre, fiind în linie cu cei trei piloni ai responsabilității sociale Bergenbier: oamenii, planeta și consumul responsabil de alcool”, declară Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier S.A.

Campania “Prietenii Aerului” are drept scop conștientizarea importanței menținerii și creșterii calității aerului în cinci parcuri din Ploiești: Parcul Dendrologic Mihai Viteazul, Parcul din fața Halelor Centrale, Parcul Tineretului (Sala Sporturilor), Parcul Memorial Constantin Stere (Zoo Bucov), Parcul Libertății.

Ca producător de top pe piața locală de bere, parte din misiunea companiei este aceea de a acționa în mod concret pentru a proteja resursele, contribuind la dezvoltarea durabilă a unei lumi sustenabile. Astfel, în fabrica din Ploiești, Bergenbier eficientizează în mod continuu consumul de utilități (apă, energie electrică, abur, CO2) și crește procentul de valorificare a deșeurilor, concentrându-se pe micșorarea amprentei de carbon.

Din 2019, fabrica Bergenbier din Ploiești a revalorificat energetic și prin reciclare cantitatea de deșeu menajer în proporție de 100%. De asemenea, odată cu anul 2022, întreaga cantitate de electricitate achiziționată și folosită în fabrică este în totalitate energie verde. Proiectele de sustenabilitate Bergenbier S.A. sunt îndreptate către trei direcții principale: oameni responsabili, grija față de planetă în ceea ce privește resursele de apă, clima și packaging, precum și consumul responsabil de alcool.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: