Categories: MarketingStiri

Bere la borcan

Reading Time: 2 minute

Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), noua modalitate de a bea berea la draught.

Sustinator al experientelor unice, Grolsch si-a obisnuit publicul cu o abordare inovatoare, creativa, prin experimente ca Experience Hotel si Anti-Mall, care au “provocat” de fiecare data normele.

Creativitatea este elementul cheie pentru Grolsch, care isi propune sa o aplice in orice activitate. Iar consumul de bere la draught nu este o exceptie. Cu un design inspirat de sticla cu Swing Top, The Jar le propune consumatorilor o experienta absolut unica in care se bea berea la draught, ii provoaca sa priveasca lucrurile altfel si sa depaseasca limitele conventionale impuse de consumul de bere la pahar sau halba,  toate acestea prin creativitate, inovatie si pasiune.

Datorita sticlei din care este creat borcanul si cu ajutorul capacului unic pentru Grolsch, berea din interior isi mentine pentru mai mult timp prospetimea si gustul distinctiv. Calitatea experientei se pastreaza, iar berea isi pastreaza, astfel, proprietatile mai mult timp.

Incepand cu aceasta luna, The Jar este disponibil in localuri selectate din toata tara, iar consumatorii il pot si achizitiona de acolo.

In luna iunie, Grolsch a lansat si un multipack adresat celor care iubesc provocarile creative. In interiorul acestuia sunt scrise povesti aparent absurde, dar care pot fi descifrate alaturi de prieteni. Mecanismul este simplu: unul dintre participanti are rolul de povestitor si cunoaste rezolvarea publicata pe Experimentalist.ro. Ceilalti trebuie sa afle solutia, abordand o perspectiva creativa, prin intrebari bine alese.

Grolsch este brandul care ii provoaca pe consumatori sa isi experimenteze propria creativitate, in orice forma sau abordare isi doresc: idei, pasiuni, task-uri zilnice sau orice alta activitate. Prin intermediul sticlei cu Swing Top, al borcanului si al multipack-ului, Grolsch le arata consumatorilor ca pot provoca normele, acolo unde simt ca pot contribui cu ceva in plus.

Grolsch este un brand premium de origine olandeza. Cu un istoric ce prezinta 400 de ani de experienta, Grolsch foloseste si astazi reteta si secretele primite mostenire. Brandul se adreseaza tinerilor nonconformisti, atrasi de arta contemporana si activitatile experimentale. Sloganul sub care activeaza Grolsch este “For Experimentalist since 1615”.

Grolsch face parte din portofliul Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller. Contributia Ursus Breweries la bugetul de stat a atins 259 milioane euro in 2012, provenind din accize, TVA, contributii la asigurarile sociale si alte taxe.  

Team

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

4 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

6 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

6 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

6 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

7 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

7 ore ago