Bere cu raspundere
Reading Time: 2 minuteHeineken Romania a publicat a cincea editie anuala a raportului de sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile agendei “Brewing a Better Future”. Agenda este promisiunea pe termen lung a companiei de a aduce o contributie pozitiva mediului, societatii si comunitatilor in care Heineken isi desfasoara activitatea.
In 2013, HEINEKEN a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica.
“Din 2010, de cand am lansat Agenda <Brewing a Better Future>, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012”, spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.
Rezultate-cheie ale raportului
- Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator
Heineken a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica. In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl. Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl. In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.
- Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool
Compania a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
Campaniile globale “Sunrise” si “Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania “Dance More. Drink slow”, Heineken a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie.
- Investitia in comunitati
Programul Heineken pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
© Photographer: Capturednuance | Agency: Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz