Culorile sunt protagonisti noii companii de comunicare “Say it with Tuborg!” / “Spune cu Tuborg!” din aceasta primavara.
URBB a lansat o editie limitata in care ambalajele prind viata, prin 5 culori asociate unor mesaje relevante brandului: Albastru (Share Tuborg) – culoarea prieteniei si a socializarii (e culoarea folosita de retelele sociale) #SHARETUBORG; Galben (Enjoy Tuborg) – e culoarea soarelui, a luminii si a optimismului #ENJOYTUBORG; Portocaliu (Play Tuborg) – sugereaza vitalitatea, miscarea, energia #PLAYTUBORG; Rosu (Love Tuborg) – e culoarea asociata sentimentelor si emotiilor, iubirii #LOVETUBORG; Verde (Live Tuborg) – plin de viata, apartine lumii Tuborg si e asociat unei stari de bine, unei vibratii specifice berii Tuborg #LIVETUBORG.
Ambalajele in editie limitata: sticlele de 0.75L, 0.5L, 0.33L cu capace colorate Easy Open cat si doza de 0.5L care vor beneficia de o schimbare in linie cu noua campanie, sunt disponible pe piata incepand cu luna martie a acestui an.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii si a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny si pe piata bauturilor racoritoare, Granini.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…