Antreprenori

Berăria H se extinde în țară și planifică o investiție de peste 40 milioane euro la Iași

Reading Time: 2 minute

Berăria H sărbătorește 10 ani de la deschidere, marcând un deceniu de experiențe memorabile și o poveste de succes care a atras peste 5.000.000 de oaspeți. Cu o atmosferă vibrantă, experiențe culinare deosebite și evenimente diverse, Berăria H mulțumește tuturor celor care i-au trecut pragul și echipei sale dedicate, contribuind împreună la transformarea sa într-o destinație emblematică pe scena de divertisment a Bucureștiului.

Liderul industriei de restaurante și entertainment

De-a lungul celor 10 ani, locația Berăria H din București și-a crescut în mod constant traficul și încasările, atât pe segmentul de food & bar, cât și pe cel de concerte/bilete, cu excepția anilor cu restricții din cauza pandemiei. În ultimele 12 luni traficul a fost de peste 700.000 de oaspeți, iar vânzările generate de locație au depășit în 2023, pentru prima dată, pragul de 15 milioane de euro.

Berăria H plănuiește să ajungă în mai multe orașe

Primul oraș vizat este Iași, unde Berăria H a câștigat o licitație pentru un teren cu o suprafață de peste 30.000 mp. „Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, a declarat Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.

Totodată, din informațiile publice, adiacent locației, autoritățile au în vedere amenajarea unui muzeu, iar în imediata vecinătate se află mai multe terenuri de sport (fotbal, tenis).

Compania poartă discuții și pentru locații în alte două orașe din România.

Și o nouă locație în București

De asemenea, Berăria H a achiziționat restaurantul Shorley din capitală (atât clădirea, cât și dreptul de utilizare a mărcii). Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în București în anii ’90, a devenit un reper pentru studențimea din ’90 – 2000 și a atras numeroase celebrități, precum Florin Piersic sau Peter Imre.

Romanita Oprea

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

54 de minute ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

20 de ore ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago