Lifestyle

Berăria H: peste 700.000 de clienți și mai mult de 365 de show-uri în ultimele 12 Luni

Reading Time: 3 minute

În ultimele 12 luni, Berăria H a înregistrat un trafic de peste 700.000 de clienți, fiind astfel uan dintre destinațiile de top pentru distracție și experiențe culinare din București. Totodată, Berăria H a găzduit peste 365 de show-uri în ultimul an, colaborând cu majoritatea artiștilor de top din România.

“Diversitatea evenimentelor organizate și experiențelor pe care le oferim ne-a permis să atingem o gamă largă de segmente demografice, Berăria H fiind una dintre puținele locații care atrage toate categoriile de vârstă. Majoritatea clienților noștri se încadrează în intervalul de 20-48 de ani, dar nu au fost neglijați nici copiii, studenții sau seniorii, în locație având loc piese de teatru, spectacole de magie, seri tematice.

De asemenea, avem seri dedicate profesioniștilor din diferite industrii, precum Lawyers Night, Banking Party, AdNite, IT, Fly & Travel, Telecom sau Noaptea Devoratorilor de Publicitate. În plus, organizăm evenimente speciale pentru expați, cum ar fi Ziua Italiei alături de Ambasada Italiei și seri cu muzică spaniolă, franțuzească sau fado. Suntem extrem de mândri de realizările noastre din ultimul an. Aceste rezultate sunt o dovadă a dedicării și pasiunii echipei noastre și a suportului continuu al clienților,” a declarat Vlad Dumitru, CEO Berăria H.

Un segment important al business-ului vine din proiecte corporate, companii majore din România alegând Beraria H pentru cele mai importante evenimente cu publicul sau cu echipele lor: conferințe, petreceri corporate, lansări de produse, etc. Fiecare dintre aceste proiecte speciale atrage un trafic între câteva sute și până la 2500 de oaspeți.

Totodată, pentru că este un an plin de fotbal de calitate, meciurile se văd cel mai bine la Berăria H în compania prietenilor. Anul acesta vor fi montate ecrane LED și pe terasă în așteptarea EURO 2024 și a Finalei Champions League, pentru care la Beraria H se va organiza un public viewing împreună cu Heineken, partenerul oficial al competiției.

Și rezultatele din online au fost la fel de spectaculoase: site-ul www.berariah.ro primește zilnic peste 13.500 de vizite, iar vizibilitatea în online a brandului a crescut, depășindu-se 500 de milioane de afișări anuale pe web și rețelele sociale, prin intermediul vizitelor, căutărilor și campaniilor publicitare.

Despre Berăria H

Berăria H sau Orașul cu Chef de Viață din București a fost deschisă în anul 2014 și in anul acesta pe 12 Septembrie va sărbători 10 ani de la înființare. Este locul în care se ascultă muzică live de calitate în interpretarea unor artiști îndrăgiți, atât naționali cât și internaționali, în cadrul unor show-uri inedite. Berăria H este locul în care vin sute de mii de oameni pe an care se bucură de seri ca în povești.

Romanita Oprea

Recent Posts

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

4 minute ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

3 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

3 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

6 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

6 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

6 ore ago