Ben&Jerry’s și The Geeks fac vara și mai bună cu sound-uri pe TikTok
Reading Time: 2 minuteBen & Jerry’s, în colaborare cu The Geeks, anunță cu entuziasm lansarea campaniei „Lumea și mai bună Ben & Jerry’s”. Această inițiativă pune în lumină nu doar combinațiile delicioase de arome și texturi ale înghețatei Ben & Jerry’s, ci și angajamentele etice și inițiativele de sustenabilitate ale brandului.
Campania subliniază valorile pozitive care definesc Ben & Jerry’s, evidențiind atât calitatea produselor, cât și eforturile constante de a crea un impact pozitiv asupra societății și mediului înconjurător.
„Ben & Jerry’s nu este doar un brand de înghețată, ci un brand implicat activ în numeroase cauze sociale, dar care vinde și înghețată. Motto-ul “pace, iubire și înghețată” se reflectă în toate acțiunile și implicările lui, totul având la bază calitatea superioară a ingredientelor. Gustul unic este rezultatul ingredientelor folosite, incluzând ouă de la găini crescute în aer liber și produse lactate de înaltă calitate, certificate Fairtrade, non-OMG. Activarea de TikTok este un mod de a aduce filosofia pozitivă Ben & Jerry’s către consumatori, într-o manieră specifică sezonului estival.”, a declarat Raluca Sandu, Brand Manager Ben & Jerry’s.
Ben & Jerry’s inovează comunicarea pe social media: Woody, văcuța emblematică, devine influencer
Pentru a face cunoscut universul înghețatei Ben&Jerry’s, brandul și-a schimbat recent abordarea comunicării pe social media. Woody, văcuța emblematică Ben & Jerry’s, a devenit influencer, aducând un suflu nou și jucăuș în interacțiunile cu publicul. Prin această inițiativă, Woody încurajează comunitatea să facă mai mult bine, reflectând angajamentul brandului față de cauzele sociale și etice.
În perioada vacanței călătorii au fost îndrumați către o distracție care să fie în ton cu valorile Ben & Jerry’s, lansând o colecție de sound-uri amuzante de TikTok.
Aceste meme audio pot fi folosite de oricine dorește să posteze din vacanță și să se laude cu acțiunile bune pe care le face – cum ar fi să nu lase gunoaie pe munte sau să aibă grijă și de prosopul vecinului la mare. Prin această inițiativă, Ben & Jerry’s încurajează un comportament responsabil și sustenabil, transformând faptele bune în momente de bucurie și creativitate pe rețelele sociale.
Ben & Jerry’s a lansat challenge-ul #WoodyTravels pe TikTok, cu premii atractive pentru participanți
Ben & Jerry’s a colaborat cu influencerii Raul Dumitru, Andra Oprea și Umblu Vandra pentru a amplifica challenge-ul #WoodyTravels pe TikTok. În cadrul acestui challenge, participanții sunt invitați să se implice și să-și împărtășească momentele de vacanță alături de Woody și de sound-urile amuzante lansate special pentru această campanie.
Pentru a face totul și mai atractiv, cei care participă la challenge între 16 iulie și 4 august 2024 au șansa de a câștiga o vacanță în valoare de 10.000 lei.
Video aici.
Credits:
Ben & Jerry’s
Raluca Sandu – Brand Manager
The Geeks:
Ioana Mușat – Managing Director
Laura Belc – Creative Director
Miruna Antonescu – Head of Strategy & Data
Georgiana Feriu – Digital Strategist
Simona Pandele – Copywriter
Matei Popescu – Jr. Copywriter
Alexandra Dumitrana – Art Director
Letiția Alexe – Jr. Art Director
Robert Botezan – Jr. Copywriter
Mircea Ceapă – Jr. Art Director
Radu Carată – Video Editor
Alexandra Brezoianu – Jr. Account Executive
Simona Zglimbea – Account Director
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz