Stiri

Beneficiile automatizării proceselor în cadrul departamentului de Call Center & Customer Care

23 oct. 2023 4 min

Beneficiile automatizării proceselor în cadrul departamentului de Call Center & Customer Care

Reading Time: 4 minute

Serviciile de Customer Care sunt, în prezent, mai eficiente ca niciodată mulțumită automatizării proceselor și folosirii inteligenței artificiale. Companiile care aleg software-uri Call Center Omnichannel, precum cel oferit de Daktela, beneficiază de o eficiență operațională net superioară, care se traduce printr-o satisfacție a clientului și o creștere a business-ului. Mai jos regăsești principalele beneficii pe care le aduce automatizarea proceselor în cadrul departamentului de Call Center și Customer Care al oricărei companii.

Eficiență operațională. Automatizarea proceselor permite Call Center-ului să gestioneze un volum mai mare de apeluri și solicitări fără a fi nevoie să se extindă echipa de angajați. Acest lucru reduce costurile operaționale și crește rentabilitatea. Software-ul Daktela permite conectarea simultană a tuturor canalelor de comunicare, într-o singură conversație, consultantul știind astfel toate detaliile despre profilul și solicitările clientului.

Răspunsuri rapide. Cu ajutorul automatizării proceselor, clienții obțin răspunsuri mai rapide la solicitări. Tehnologia AI filtrează întrebările și direcționează clienții către acel consultant care poate oferi un răspuns rapid și eficient. În plus, prin intermediul mesajelor automate și al căutărilor în baza de date, operatorii găsesc cu mai mare ușurință informațiile de care au nevoie.

Soluții automate. Asistenții virtuali preaiu apelurile primite de la clienți, pot răspunde la întrebările frecvente ale acestora, preiau comenzi și oferă asistență de bază. Sistemele automate AI Daktela pot astfel livra informații și răspunsuri personalizate, fără intervenția umană.

Gestionarea volumelor mari de date. Mulțumită automatizării proceselor, Call Center-urile colectează, procesează și analizează volume mari de date, rapid și precis, economisind din timpul pe care, în trecut, trebuiau să îl ofere agenții umani.

Routing inteligent. Sistemele automatizate pot transmite apelurile și solicitările clienților către agenții potriviți în funcție de nivelul de expertiză sau disponibilitate al acestora. În acest mod, se realizează o distribuție echitabilă a sarcinilor.

Analiza datelor în timp real. Cu ajutorul serviciului oferit de Daktela, orice companie are informații despre performanța departamentului de Call Center în timp real, astfel că managementul poate lua decizii rapide și să facă ajustări pentru optimizare. Modulul de analize avansat Daktela permite crearea unor rapoarte personalizate folosind propriile date, grafice, istoric de comunicare sau e-mailuri.

Fără activități reptitive gestionate de echipă. Automatizarea permite accesarea și gestionarea anumitor aspecte ale serviciului fără a fi nevoie de asistență umană, reducându-se astfel timpul de așteptare și soluționare. Daktela Robocaller este o aplicație de apelare automată ce nu necesită implicarea agentului, un instrument utilizat în campaniile outbound ce contactează automat numere de telefon pe baza unui set de reguli predefinite.

Personalizarea serviciului de Customer Care. Cu datele culese automat, Call Center-urile oferă clienților răspunsuri și servicii personalizate, ceea ce îmbunătățește experiența acestora și crește nivelul de satisfacție și fidelitatea pentru companie. Cu ajutorul Daktela, agenții cunosc cu exactitate nevoile clienților și comportamentele de cumpărare, putându-le oferi răspunsurile și soluțiile potrivite rapid. Aplicația cloud sincronizează automat toate datele clienților și le afișează agenților atunci chiar și când aceștia sunt într-un apel.

Eficientizarea sarcinilor agenților. Automatizarea proceselor de rutină permite agenților să se concentreze pe sarcini mai complexe, fără a mai răspunde la sute de întrebări cu aceleași subiecte, primite prin Webchat, SMS sau Facebook Messenger. Chatbot-ul NLP dezvoltat de Daktela oferă posibilitatea de a automatiza și mai mult interacțiunile cu clienții, ajutând atunci când există un număr mare de cereri sau o lipsă de agenți de call center disponibili.

Daktela Call Center Softeare High Performer in rapoartele G2 Summer Fall

Daktela, desemnată High Performer în rapoartele G2

Daktela este o soluție de Call & Contact Center All-in-one în cloud, ce integrează diverse funcții de comunicare cu clienții și permite interacțiunea cu acestia prin telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger, Instagram și WhatsApp.

În luna octombrie se împlinește un an de când Daktela a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni la Coworkers.ai, compania care a creat propria tehnologie pentru procesarea limbajului natural (NLP), bazată pe inteligența artificială. Datorită tehnologiei Coworker.ai, Voiceboții și Chatboții Daktela sunt acum semnificativ mai „inteligenti” decât alții și rezolvă cereri complexe.

Daktela este în prezent furnizor de software Customer Care Omnichannel pentru peste 1200 de companii internaționale și naționale.  Cu o valoare de peste 11 milioane de euro, compania este pe cale să devină unul dintre principalii jucători de pe piața europeană. Daktela țintește ca în următorii ani să intre în top 10 al companiilor globale din domeniul Software & IT Call & Contact Center.

Daktela a fost desemnată ca fiind High Performer în cele mai recente rapoarte G2 Grid® Summer și Fall 2023. G2 este o platformă de recenzii de software și servicii de încredere. Rapoartele Grid de la G2 sunt renumite în industrie pentru analizele lor detaliate și informațiile valoroase pe care le oferă. Pe baza lor companiile iau decizii informate cu privire la soluțiile software utile companiilor lor, pe care le adoptă pentru eficiență și rezolvarea nevoilor de business.

”Recunoașterea Daktela ca High Performer în rapoartele G2 reprezintă angajamentul nostru pentru a oferi mereu servicii de excelență. Software-ul nostru omnichannel în cloud pentru Contact Centere permite optimizarea interacțiunilor cu clienții, îmbunătățirea productivității agenților și oferirea unei experiențe de neuitat clienților tăi. Daktela facilitează eficientizarea operațiunilor de Customer Care, prin funcționalități avansate și o interfață prietenoasă pentru fiecare utilizator”, declară Mihai Nica, Daktela Country Manager România.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.

Array

Articole pe aceeași temă: