Beneficii premium, de 8 ani
Reading Time: 3 minuteMastercard continuă programul Premium & Business alături de noi parteneri, acordând utilizatorilor o gamă generoasă de privilegii și beneficii. În cadrul programului se regăsesc produse şi servicii premium oferite de branduri din categorii precum: Beauty, Fashion şi Accesorii, Călătorii, Cadouri, Gourmet, Deco sau Business şi Dezvoltare Personală, arată Mastercard, într-un comunicat de presă.
Ajuns la cea de-a opta ediţie, programul Premium & Business cuprinde mai mult de 120 de parteneri din peste 350 de locaţii din ţară şi se adresează tuturor utilizatorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite, Business sau Corporate Mastercard emise în România.
Portofoliul programului Premium & Business a fost completat în acest an cu noi parteneri dintr-un spectru larg de categorii. Printre aceştia se numără Gucci, Furla, Moschino, monocult, Nissa, PNK Casual, Edo Sushi, Kunnai, Leonidas, Moritz Eis, Atasagon, Hotel Vega.
Ofertele din program sunt valabile pe tot parcursul anului 2017. În fiecare lună, în afară de discount-urile generale, unul dintre principalii parteneri ai programului oferă consumatorilor o serie de avantaje şi beneficii suplimentare.
„Programul Premium & Business le oferă clienţilor noştri o serie de beneficii şi avantaje unice, de care să se poată bucura în fiecare zi. Ne-am propus să acoperim cât mai multe zone de interes și, împreună cu partenerii, am selectat cele mai atractive propuneri şi oferte, care vor transforma sesiunile de shopping, călătoriile sau simplele ieşiri în oraş în experienţe premium și exclusiviste”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager România în cadrul Mastercard.
Zona de Fashion şi Accesorii este reprezentată de branduri apreciate la nivel internațional, ce pot fi regăsite în magazine din Bucureşti şi din ţară. Magazinul multibrand collective pune la dispoziţia consumatorilor ultimele colecții ale unora dintre cele mai renumite mărci din industria modei. În cadrul programului Premium & Business, clienţii Mastercard beneficiază de o reducere de 10% pentru orice produs achiziţionat în magazinele din Bucureşti sau în magazinul online collectiveonline.com.
Pe lângă calitatea şi stilul italian, brandul Stefanel oferă o reducere de 10% pentru orice achiziţie, iar acest discount se poate cumula cu alte reduceri până în limita a 30% din valoarea produsului. Eleganţa şi originalitatea fiecărei colecţii sunt elemente importante ce diferențiază Stefanel de alte branduri de fashion.
Intenţia declarată a brandului monocult este de a scoate în relief toate punctele forte ale fiecărei persoane. Monocult reuşeşte să adapteze cu iscusinţă aspectul actual şi modern al articolelor vestimentare cu confortul şi comoditatea. În afară de cele 10% reducere la achiziţia oricărui produs, vizitatorii magazinului din Bucureşti pot beneficia şi de un ghid de măsuri personalizat.
Nissa ridică eleganţa şi rafinamentul feminin la rang de valoare absolută. Acordând o atenţie deosebită detaliilor şi culorilor, creaţiile brandului redau o gamă variată de stiluri, care satisfac cele mai exigente cerinţe. Pentru orice achiziţie în magazinele din ţară se aplică o reducere de 10%.
Victoria 46 reprezintă o destinaţie unică de shopping din cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City. Participanţii programului Premium & Business beneficiază de 10% reducere la articole vestimentare, accesorii şi bijuterii, destinate atât femeilor, cât şi bărbaţilor.
În magazinele OPTIblu se regăsesc colecţii de la peste 50 de mărce celebre de rame de vedere şi ochelari de soare, ce corespund ultimelor trenduri adaptate cerinţelor specifice ale clienţilor. Pe lângă consiliere personalizată, utilizatorii Mastercard sunt aşteptaţi cu reduceri de 15% la ochelarii de vedere şi ochelarii de soare. De asemenea, aceştia pot achiziţiona lentilele de contact cu o reducere de preţ de 10%.
Saloanele Anastasia Beverly Hills sunt apreciate de cele mai faimoase vedete şi personalități internaţionale, fiind recunoscute pentru abordarea inovatoare şi unică în modelarea şi aranjarea sprâncenelor. Frumuseţea ochilor şi sprâncenelor completează aspectul remarcabil al fiecărei persoane, iar în acest an clienţii Mastercard se pot bucura de produse şi servicii de înfrumuseţare cu un discount de 10%.
Pentru cei care îşi doresc Călătorii memorabile şi vacanţe de neuitat, agenţia de turism Happy Tour oferă un discount de 50 euro la pachetele de servicii Leisure. De asemenea, persoanele care optează pentru o escapadă în lumea copilăriei pot profita de o reducere de 5% pentru serviciile la sol din pachetul Disneyland.
Cei care îşi planifică un city break sau o întrunire de afaceri pot accesa colecţia de locaţii exclusiviste Premium & Business. Hotelul Vega de pe litoralul din Constanţa le pune la dispoziţie un spaţiu oportun pentru organizarea de evenimente, dar şi pentru relaxare, aplicându-se şi o reducere de 10% din tariful de cazare afişat la recepţie.
Una dintre atracţiile Clujului este restaurantul Bricks, unul dintre cele mai îndrăgite localuri din oraş, care îmbină cu eleganţă spaţiul istoric şi preparatele inedite din bucătăria internaţională. Premium & Business înseamnă relaxare într-o ambianţă unică şi o reducere de 10% din totalul notei de plată.
Acum 16 ani, Leonidas „Universitate” aducea franciza belgiană în România, cunoscută datorită faimoaselor praline 100% unt de cacao. Posesorii de carduri Gold, Platinum, World, World Elite™,
Business sau Corporate Mastercard pot beneficia de gusturile fine şi rafinate ale produselor preferate, la un preţ redus cu 12%, în locațiile Leonidas Universitate și Leonidas Ștefan cel Mare.
Gelateria Moritz Eis vine cu o selecţie nouă şi inedită de arome de îngheţată care îi va cuceri chiar şi pe cei mai pretenţioşi clienți. În cadrul programului Premium & Business vizitatorii localului, utilizatori Mastercard, se vor bucura de 10% reducere din nota totală de plată.
Ofertele sunt valabile până la data de 31 decembrie 2017. Pentru consultarea catalogului Premium & Business, puteţi accesa următorul link
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz