MarComm

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms

Reading Time: 2 minute

Ești prea obosită seara ca să mai ieși în oraș cu fetele? Sau poate ți-a mai rămas puțină energie, dar copilul vrea să doarmă numai cu tine? Asta-i viața… de mamă! Însă există câteva ore pe zi, când ai timp doar pentru tine. De obicei, dimineața. Iar belVita, brand-ul alături de care fiecare zi începe cu bună-dispoziție, a creat o inițiativă prin care îți readuce distracția de noapte la prima oră a dimineții, atunci când te poți bucura și tu de ea.

Open4Moms este o inițiativă dedicată mamelor, cu scopul de a le binedispune dis-de-dimineață, oferindu-le acces exclusiv la evenimente specifice vieții de noapte (concerte, filme, piese de teatru etc), totul fiind posibil prin parteneriatele cu diverse locații, dispuse să își deschidă ușile (mult) mai devreme față de programul obișnuit.

„Mamele merită să se distreze mai des! Aud în jurul meu o mulțime de femei care se plâng că nu au mai văzut un concert de ani de zile, că le este dor de popcorn la cinema, că vor să mai danseze într-un club. Dacă programul nu le permite să se bucure de toate astea, putem face noi ceva în acest sens! De aceea ne-am bucurat să pornim această inițiativă Open4Moms alături de belVita. Și invităm să ni se alăture cât mai multe cluburi/baruri/instituții culturale în această „cauză””, a declarat Teodora Ionică, Saatchi & Saatchi.

“Cunosc provocările vieții de mamă foarte bine. Pentru că sunt mamă de doi băieți. Există eterna luptă seara între a te odihni și a ieși în oraș ca să poți spune că mai ai totuși viață socială, însă de obicei câștigă treaba cu odihna. Așa că gândul de a muta distracția de noapte dimineața pentru noi, mamele, a venit ca o soluție perfectă pentru o nevoie reală. De abia aștept să merg la concert în dimineața de 8 martie și sper ca această inițiativă să fie susținută de cât mai multe mame și locații”, a declarat Cristiana Petre, Saatchi & Saatchi. 

”Cu belVita ne dorim să aducem buna dispoziţie încă de dimineaţă, iar lansarea inţiativei Open4Moms are rolul de a consolida această misiune. Mamele reprezintă o comunitate importantă a grupului de consumatori loiali brandului, astfel că lansăm primul eveniment dedicat mamelor, chiar de ziua lor.

Și pentru că ştim că mamele sunt, în general, prea obosite să petreacă noaptea, dar au acel moment al lor de dimineaţă, după ce au lăsat copiii la şcoală, gradiniţă… am decis să invităm mamele să petreacă chiar de la primele ore ale dimineţii… Pentru că, nu-i aşa? Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă!”, a declarat Ioana Pană, Mondelēz Romania.

Primul eveniment Open4Moms va avea loc pe data de 8 martie, la ora 8:30 dimineața, în J’ai Bistrot, când trupa Moonlight Breakfast va susține un concert special pentru mame, chiar de ziua lor. Mai multe detalii despre eveniment aici.

Echipa Mondelēz România:

Ioana Pană – Marketing Manager Bakery RO

Oana Petrescu – Junior Brand Manager Bakery RO

Echipa Agenției:

Teodora Ionică – Group Creative Director

Cristiana Petre – Senior Copywriter

Robert Șopârlache – Head of Art

Robert Botezan – Junior Copywriter

Emanuela Tudorache – Senior Account Manager

Mădălina Stoica – Client Lead

Delia Danu – BTL Account Director

Bogdan Voina – Senior Event Producer

Simona Stefănescu – Digital Manager Publicis RO

Andreea Livadariu – Senior Performance Specialist Publicis RO

Andrada Lohan – Client Director Publicis RO

Despre POP

Divizia POP a Saatchi Creative Hub este parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România.

Romanita Oprea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago