Marketing

Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Reading Time: 2 minute

Brandul de electrocasnice Beko a lansat inițiativa ”Locuri de joacă”, prin intermediul căreia jucătorii echipei de fotbal rememorează locurile unde au jucat prima dată fotbal în copilărie. 

Inițiativa face parte din campania Beko – FCB ”Partener oficial al jocului” și s-a concretizat sub forma unui filme în care Luis Suárez, Lionel Messi, Gerard Piqué, Arda Turan, Ivan Rakitić şi Marc-André ter Stegen spun povestea locurilor unde aceștia au jucat pentru prima dată fotbal și s-au antrenat pentru a deveni faimoși alături de Barça.

Beko a lansat și un concurs pentru fanii FC Barcelona, prin care aceștia pot câștiga bilete la un meci al echipei lor preferate pe stadionul Camp Nou, din Barcelona, cu transport și cazare incluse. Pentru a se înscrie în concurs, fanii trebuie să posteze o fotografie a locului unde joacă fotbal pe Instagram sau Twitter, folosind #Place2Play și cu tag @Beko.

Concursul se desfășoară până pe data de 28 iulie 2017, iar câștigatorii vor fi anunțați pe data de 7 august.

 

“Jocul este important în viața noastră de zi cu zi, dar, așa cum scoate în evidență și recentul studiu World Play Shortage, copiii și adulții se joacă din ce în ce mai puțin. Sperăm că rememorarea acelor momente în care ne distram la Locul nostru de Joacă va inspira mai mulți oameni să se joace mai mult”, a declarat Gabriela Geană, Marketing Manager, Beko.

Studiul World Play Shortage Report realizat de Beko scoate în evidență cât de important este să încurajăm oamenii să se joace. Studiul realizat în 22 de țări arată faptul că majoritatea copiilor au în medie cu 3 ore mai puțin timp liber (21  ore) într-o săptămână, comparativ cu generația părinților lor (24 ore) – echivalentul a două meciuri de fotbal de 90 de minute. Mai mult decât atât, un procent impresionant de 70% dintre adulți nu menționează jocul printre activitățile preferate de petrecere a timpului liber.

Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group și Partener premium al echipei de fotbal FC Barcelona.

Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul are mai multe sub-game de produse, printre care: gama Bebeko by Beko și Beko Smart Blue Line.

Beko este Partener premium al clubului de fotbal FC Barcelona de la începutul sezonului 2014/15, când a semnat un contract de sponsorizare cu o durată de patru ani, care se întinde până la sfârșitul sezonului 2017/18. Este un parteneriat la nivel mondial, care prevede plasarea logoului Beko pe mâneca tricoului de joc.

Parteneriatul Beko cu FC Barcelona a fost reactivat printr-o nouă campanie lansată în 2016, care scoatea în evidență valorile comune ale „jocului” pe care le împărtăşesc atât clubul, cât și brandul.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Reducerile Xiaomi de Black Friday. Aspirator la 2000 de lei

Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…

6 minute ago

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…

24 de minute ago

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

49 de minute ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

15 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

15 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

17 ore ago