NIVEA, brandul de renume al companiei Beiersdorf, susține diversitatea și incluziunea în societate și s-a alăturat și anul acesta inițiativei Bucharest Pride.
NIVEA, un brand cu o istorie de peste 100 de ani, promovează la nivel de platformă de brand acceptarea tuturor, indiferent de tipul de piele, vârstă, gen, religie sau orientare sexuală. NIVEA susține autenticitatea și acceptarea, atât în cadrul programelor interne ale companiei reunite sub umbrela #beyou, cât și prin susținerea unor demersuri dedicate diversității și incluziunii la nivel de societate.
NIVEA își propune astfel să sprijine individualitatea și susține că nu contează cine ești, de unde vii sau încotro te îndrepți. Indiferent de alegerile tale, de persoana pe care o iubești, de obiectivele și realizările tale, NIVEA te încurajează să fii autentic – #beyou.
În linie cu angajamentul NIVEA de a promova valori fundamentale precum respectul, incluziunea și diversitatea, brandul s-a implicat și anul acesta, la nivel local, într-un parteneriat cu Asociația Accept România, în sprijinul Bucharest Pride 2024 și a tematicii sale: “We Are Ready”.
Și în acest an, celebra cremă în cutie albastră a îmbrăcat ambalajul în culorile Pride, ediția specială fiind distribuită sub formă de mostre pentru participanții la eveniment, care au fost invitați să lase mesajele proprii legate de incluziune, într-un spațiu special creat, definit de culorile curcubeului.
Mai mult decât o pată de culoare și bucurie, această ințiativă și-a propus să creeze un cadru suplimentar de exprimare pentru participanții la marș, ca parte a angajamentului continuu pe care NIVEA l-a luat: de a crea un cadru pentru discuție și de a susține diversitatea, incluziunea și acceptarea în rândul comunității.
NIVEA înseamnă îngrijire și încredere, și credem că îngrijirea nu se referă doar la piele, ci și la respectul și demnitatea fiecărei ființe umane. De aceea, în linie cu valorile de brand, NIVEA a sprijinit Bucharest Pride 2024, și a contribuit în a face ca fiecare persoană să se simtă apreciată și acceptată, indiferent de diferențele individuale.
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…