Marketing

Beiersdorf România își reafirmă angajamentul pentru egalitate, incluziune și respect

Reading Time: 2 minute

NIVEA, brandul de renume al companiei Beiersdorf, susține diversitatea și incluziunea în societate și s-a alăturat și anul acesta inițiativei Bucharest Pride.

NIVEA, un brand cu o istorie de peste 100 de ani, promovează la nivel de platformă de brand acceptarea tuturor, indiferent de tipul de piele, vârstă, gen, religie sau orientare sexuală. NIVEA susține autenticitatea și acceptarea, atât în cadrul programelor interne ale companiei reunite sub umbrela #beyou, cât și prin susținerea unor demersuri dedicate diversității și incluziunii la nivel de societate.

NIVEA își propune astfel să sprijine individualitatea și susține că nu contează cine ești, de unde vii sau încotro te îndrepți. Indiferent de alegerile tale, de persoana pe care o iubești, de obiectivele și realizările tale, NIVEA te încurajează să fii autentic – #beyou.

NIVEA – partener de încredere al Pride București și în 2024

În linie cu angajamentul NIVEA de a promova valori fundamentale precum respectul, incluziunea și diversitatea, brandul s-a implicat și anul acesta, la nivel local, într-un parteneriat cu Asociația Accept România, în sprijinul Bucharest Pride 2024 și a tematicii sale: “We Are Ready”.

Și în acest an, celebra cremă în cutie albastră a îmbrăcat ambalajul în culorile Pride, ediția specială fiind distribuită sub formă de mostre pentru participanții la eveniment, care au fost invitați să lase mesajele proprii legate de incluziune, într-un spațiu special creat, definit de culorile curcubeului.

Mai mult decât o pată de culoare și bucurie, această ințiativă și-a propus să creeze un cadru suplimentar de exprimare pentru participanții la marș, ca parte a angajamentului continuu pe care NIVEA  l-a luat: de a crea un cadru pentru discuție și de a susține diversitatea, incluziunea și acceptarea în rândul comunității.

NIVEA înseamnă îngrijire și încredere, și credem că îngrijirea nu se referă doar la piele, ci și la respectul și demnitatea fiecărei ființe umane. De aceea, în linie cu valorile de brand, NIVEA a sprijinit Bucharest Pride 2024, și a contribuit în a face ca fiecare persoană să se simtă apreciată și acceptată, indiferent de diferențele individuale.

Romanita Oprea

Recent Posts

Alba Iulia și Brașov candidează pentru titlul ”Capitala Tineretului din România” în 2026

Alba Iulia și Brașov sunt orașele care candidează pentru titlul ”Capitala Tineretului din România” în 2026, program susținut de către…

11 minute ago

VML și Durex anunță sezonul doi #SafeToPlayHub

După succesul primei ediții #SafeToPlayHub care a câștigat Gold Effie la categoria GenZ Marketing, cea mai aglomerată din competiție, Silver…

38 de minute ago

Cum arată Timișoara culturală în iulie 2024

În luna iulie 2024, Timișoara se transformă într-un adevărat hub cultural, găzduind o gamă variată de evenimente care vor încânta…

2 ore ago

Nespresso x MullenLowe România BTL: Brand experience la un nou nivel la TIFF 2024

Nespresso, una dintre cele mai apreciate mărci de cafea din lume, continuă pentru al optulea an consecutiv parteneriatul oficial cu…

2 ore ago

The Geeks, OTP Bank România și Seredinschi fac hit din aplicația SmartBank

SmartBank, aplicația de mobile banking a OTP Bank, a primit un refresh la nivel de design și un dashboard ușor…

2 ore ago

Uber lansează noi servicii cu bărci în șase destinații turistice populare

Turiștii vor putea folosi aplicația Uber pentru a accesa noi experiențe pe apă în Ibiza, Veneția, Atena, Paris, Corfu și…

3 ore ago