Startup-ul românesc Beesers a lansat o aplicație mobilă prin care utilizatorii pot să găsească personal medical specializat care oferă îngrijiri la domiciliu în condiții de maximă siguranță.
„Aplicația a pornit din dorința de a pune la dispoziție publicului larg un singur loc de unde își poate selecta asistența pentru îngrijire medicală la domiciliu într-o manieră transparentă, ușor de monitorizat și în timpul în care are nevoie. Prin intermediul Beesers, utilizatorul, consumator de servicii medicale la domiciliu câștigă timp, în plus poate monitoriza de la distanță relația dintre asistent și persoana de care are grijă”, a declarat Ovidiu Tuduruță, partener Beesers, într-un interviu acordat Biz.
Platforma este dedicată cu precădere persoanelor care nu locuiesc în același oraș sau țară cu părinții sau bunicii cărora vor să le asigure suport medical specializat și pune la dispozitie o gamă largă de servicii care pot fi comandate prin intermediul aplicației mobile disponibile în Google Play și App Store.
Pentru moment serviciile medicale la domiciliu pot fi comandate în București, dar planul Beesers este să extindă aria în mai multe orașe din țară și să ajungă la Cluj-Napoca, Brașov și Târgu Mureș, astfel încât în maxim două luni să aibă acoperire națională.
Platforma Beesers a fost lansată în ianuarie și a ajuns deja la aproximativ 2.000 utilizatori, peste estimările startup-ului. Creșterea este în medie cu 100 de utilizatori noi pe zi.
Platforma oferă utilizatorului posibilitatea de a alege servicii oferite de clinicile medicale partenere care sunt acreditate să furnizeze servicii medicale la domiciliu cum ar fi:
„Colaborăm cu clinici de top acreditate de Ministerul Sănătății. Pentru moment, în prima lună de la lansarea aplicației utilizatorii pot solicita servicii oferite de: Men Sana Tech, Top Med Assistance, Sweet Medical Care, Exigent Med Help, Kineto Mobil Clinic„, subliniază Ovidiu Tuduruță.
Potrivit acestuia, aplicația de servicii medicale specializate la domiciliu are mai multe avantaje: timp mai scurt până la obținerea rezultatelor finale, funcționalitate de monitorizare de la distanță, facilitiarea unui dialog în timp real între asistent și persoana care solicitat serviciul și trasabilitate – în permanență utilizatorul care a plasat comanda are detalii despre personalul medical care a fost rezervat să ofere asistență.
Beesers oferă și predictibilitate pentru utilizatorul care vrea să rezerve servicii pentru o perioadă mai lungă, astfel încât să poată fi acoperit întregul calendar terapeutic recomandat de medicul specialist.
Platforma Beesers activează și ca un comparator de prețuri al furnizorilor. „Colaborăm cu clinici medicale de top ale căror servicii pot fi filtrate în funcție de costuri și de evaluările obținute de la cei care i-au contractat anterior. Avem în plan să integrăm în platformă și mecanisme de decontare, dar acestea vor face subiectul unui alt dialog”, spune Ovidiu Tuduruță.
Toți colaboratorii prezenți în platformă sunt personal medical certificat de Ministerul Sănătații și cu o practică semnificativă în mediul de stat sau privat.
Modelul de business Beesers se bazează pe un comision perceput din serviciile comandate și realizate cu suportul platformei.
Până în acest moment, investițiile în startup-ul Beesers au totalizat 145.000 de euro, din care 120.000 euro înainte de momentul lansării și 25.000 euro consumați ulterior.
„Ne propunem operaționalizarea serviciilor într-o arie geografică tot mai largă, implementarea unui mecanism de decontare în platformă precum și inițierea unei strategii de lansare și pe alte piețe europene. Suntem într-un moment nefericit pentru populația planetei, dar perfect ca să le venim în sprijin celor care doresc să evite mersul în spitalele cu acces public”, mai spune Ovidiu Tuduruță.
În prezent echipa Beesers este formată din 11 persoane împreună cu colaboratorii pentru PR și marketing electronic, precum și echipa de suport tehnic. Componenta tehnică, respectiv componenta de dezvoltare și optimizare informatică este externalizată, sub coordonarea unui product manager.
Echipa este condusă de Ovidiu Tuduruță, antreprenor cu experiență în piața de consultanță, iar conceptul de business Beesers aparține familiei antreprenorului.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…