MarComm

BCR și Cohn&Jansen Creative Network lansează “Manifest pentru Schimbare”

Reading Time: 4 minute

“Manifest pentru schimbare” este noua campanie semnată de Cohn&Jansen pentru BCR, despre importanța schimbărilor bazate pe inteligență financiară. Campania își propune să consolideze poziționarea brandului BCR drept un actor decisiv în educația financiară din România, mai ales în contextul actual de piață și pornind de la cercetări sociologice bine fundamentate.

Într-o perioadă de incertitudine, campania “Manifest pentru Schimbare” invită românii la un moment de reflecție. Îi îndeamnă să-și pună întrebări și să se gândească care sunt schimbările de care au nevoie pentru a face față, la rândul lor, schimbărilor din jur. Și mai ales, ce pot face bine din punct de vedere financiar, pe termen scurt sau lung, alături de un partener de încredere.

Lansată sub forma unui poem, campania are rolul de a surprinde mai multe nuanțe ale schimbării, din diferite domenii, care implică încredere, căutare, curaj, dincolo de nesiguranța din spatele oricărei alegeri de schimbare.

“În zilele noastre schimbarea este peste tot în jur. Ultimii ani au fost guvernați de schimbări mai mult sau mai puțin dorite. Iar noi deschidem ochii zilnic, ne uităm în jur și ne trezim dezorientați în fața acestei noi realități. Ce facem? Ne speriem și o privim cu reticență sau schimbăm pur și simplu pentru că “așa trebuie”, pentru că a apărut ceva nou, pentru că toată lumea o face?

Tocmai pentru că nu toate schimbările sunt bune sau necesare, inteligența financiară ne ajută să înțelegem mai bine, ne dă opțiunea și ne învață să luăm deciziile corecte astfel încât să ne fie bine. Poate că e timpul să nu ne mai uităm în jur. Poate că e timpul să închidem ochii și să ne gândim la noi. La ce ne face fericiți.

Campania ne invită la o introspecție sinceră și tratează schimbarea dintr-o perspectivă accesibilă și personală, astfel încât rezultatul să fie unul tangibil, să ni se potrivească. Să fie schimbarea noastră, nu a altora. Cu pași mici, cu răbdare și în cunoștință de cauză.

Am ales versuri pentru că sunt mai ușor de interiorizat, pentru că se potrivesc mai bine cu ce spunem, pentru că inteligența financiară este pentru toți și trebuie să fie pe înțelesul tuturor. Iar exemplele din campanie sunt doar câteva modele de schimbări inteligente pe care le-am putea face chiar de mâine”, a declarat Mihai Fetcu, Creative Director Cohn&Jansen.

O campanie despre schimbare nu putea să existe fără oameni care au făcut schimbări mai mici sau mai mari în viața lor. În acest scop, Simion Bogdan Mihai, lăutar și doctor în Litere, Alina Vîlcu, designer și arhitect, chef Radu Dumitrescu, sunt trei oameni care prin acțiunile și alegerile lor susțin însuși conceptul creativ al campaniei: “Vezi ce contează și ce nu-ți convine, schimbă. Schimbă, chiar dacă durează, iar ce iubești păstrează”.

BCR este banca oamenilor care acționează sau învață să acționeze inteligent financiar. Dar această campanie nu le mai spune că trebuie să fie inteligenți financiar. Știu și ei asta, chiar dacă uneori pare greu de realizat. Le spune direct, într-un limbaj și accesibil și memorabil, să facă deja schimbările care duc la inteligență financiară, iar când nu știu cum, să învețe cum. Nu doar să se adapteze la lumea din jur, dar și să le fie mai bine,” spune Arina Stoenică, Group Account Director.

“Schimbarea este singurul lucru constant în jurul nostru, fie că o facem noi, fie că se întâmplă pur și simplu. O știm prea bine, am văzut-o recurent în ultimii 30 de ani. În astfel de momente e important să ai pe cineva alături, care să te ajute să faci alegeri financiare potrivite, atât într-o situație punctuală, cât și pentru viitor.

BCR a investit și va continua să investească în educația financiară a românilor, pentru că vrem să încurajăm ambițiile lor, de a fi ei înșiși și în același timp de a fi prosperi. Sunt mândră de promisiunea BCR – aceea de a investi în educație financiară și sunt bucuroasă că pot să fiu parte din această conversație despre schimbare – pentru că are puterea să aducă bine în viața oamenilor. Și știu că acesta e doar un început. Avem putere, dorință și energie sa ajungem departe pe acest drum”, adaugă Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing BCR.

Începând cu luna septembrie, campania se derulează în TV, OOH, Digital, dar și în birourile Cohn&Jansen unde versurile din Manifest au devenit replici, glume, ba chiar sfaturi.

Spotul TV are două execuții, de 55 și de 30 de secunde, iar declinările pentru produse bancare cuprind spoturi dedicate creditului ipotecar și produselor de economii și investiții.

Echipa BCR

Ionuț Stanimir, Communication & Marketing Director

Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing

Ștefania Radu, Senior Brand Manager

Gabriela Nicolae, Brand Manager

Adrian Stanciu, Expert Merchandising

Nicoleta Deliu, Head of Communication

Cătălin Ioniță, Corporate Communication Coordinator

Andreea Blejan, Head of Social Media HUB BCR

Valentina Lupu, Community Manager – Social Media HUB BCR

Ana Maria Ghiurcă, Head of Digital Marketing

Ovidiu Popa, Senior Digital Campaign Manager

Andreea Badin, Digital Campaign Manager

Echipa Cohn&Jansen JWT

Mihai Fetcu, Creative Director

Andrei Beșliu, Group Creative Director

Ana Maria Vasilache, Copywriter

Daniel Moisă, Art Director

Andrei Cohn, Creative Partner

Simina Leotescu, Head of Strategy

Cristina Abdel, Strategic Planner

Arina Stoenică, Group Account Director

Oana Știrbu, Account Director

Delia Bîrsan, Account Manager

Ilinca Dumitrescu, A/V Production Director

Virgil Ghelmeci, Gabriela Gheorghe DTP

Cristian Dobre, Print Production Director

Casa de producție

Multi Media Est

Romanita Oprea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

11 minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

8 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

14 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago