Stiri

BCR pornește plata prin NFC pe dispozitivele smart Xiaomi

Reading Time: 2 minute

Clienții Băncii Comerciale Române, posesori de carduri de debit sau de credit Mastercard, sunt primii din România care vor putea face plăți contactless și cu dispozitive smart Xiaomi. Funcția NFC va fi disponibilă pe trei dintre cele mai de succes dispozitive inteligente Xiaomi: brățara Mi Smart Band 6 NFC, precum și ceasurile Xiaomi Watch S1 și Xiaomi Watch S1 Active.

“Ne bucurăm că, prin această colaborare cu Mastercard și Xiaomi, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive inteligente din lume, extindem disponibilitatea plăților contactless pentru clienții noștri și, implicit, a gamei de wearables din România ce pot face operațiuni prin NFC. Plățile contactless sunt sigure, rapide și pot fi făcute acum aproape oriunde, în condițiile în care acum există aproximativ 300.000 de terminale de plată de tip POS în întreaga țară. Așa că ne încurajăm clienții să-și înroleze cardurile, pentru a beneficia de libertatea, confortul și siguranța deplină a portofelelor virtuale”, a declarat Florin Pintilie, Șef Departament Dezvoltare Produse Carduri, BCR.

„În colaborare cu Mastercard și BCR, aducem în atenția publicului dispozitivele Mi Smart Band 6 NFC, Xiaomi Watch S1 și Xiaomi Watch S1 Active, care oferă de acum o modalitate rapidă, sigură și convenabilă de a plăti. Încheierea acestor parteneriate în România este un pas foarte important pentru noi. Suntem convinși că gama wearables va fi esențială pentru ecosistemul plăților. Acestea sunt mai eficiente ca oricând, indiferent dacă este vorba despre plata alimentelor zilnice, a transportului public sau pur și simplu pentru a lua o cafea în timpul rutinei zilnice”, a spus Gabriel Fârtat, Go to Market Manager AIoT Xiaomi Romania.

„Mastercard lucrează constant la dezvoltarea de tehnologii inovatoare, care integrează în siguranță și cu ușurință plățile în viața de zi cu zi a oamenilor. Un astfel de exemplu sunt dispozitivele wearables, un accesoriu de nelipsit pentru monitorizarea activității fizice și nu numai. Noile versiuni de wearables Xiaomi îmbunătățesc interacțiunea fizică-digitală și oferă acum, pe lângă funcțiile clasice, și posibilitatea de a plăti contactless. Datorită tehnologiei Mastercard Digital Enablement Service, datele cardului sunt înlocuite cu un token unic pentru a securiza fiecare tranzacție, în orice situație de cumpărare și folosind orice dispozitiv. Ne bucurăm că, alături de BCR, le oferim clienților noștri încă un instrument de plată și posibilitatea să achiziționeze tot ceea ce își doresc, în deplină siguranță”, a declarat Ana Pochi, Account Management Director, Mastercard România.

Pentru activarea plăților NFC, cardurile trebuie înrolate în Xiaomi Pay în câțiva pași simpli:

  • Adăugarea cardului în aplicația Xiaomi Wear (Android) sau Xioami Wear Lite (iOS);
  • Setarea unei parole pe dispozitivul Xiaomi;
  • Introducerea datelor de card;
  • Activarea opțiunii de plată prin introducerea codului primit prin SMS.
Cristi Dorombach

Recent Posts

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

51 de minute ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

3 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

6 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

6 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

7 ore ago

Zalando: Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…

8 ore ago