Stiri

BCR pornește plata prin NFC pe dispozitivele smart Xiaomi

Reading Time: 2 minute

Clienții Băncii Comerciale Române, posesori de carduri de debit sau de credit Mastercard, sunt primii din România care vor putea face plăți contactless și cu dispozitive smart Xiaomi. Funcția NFC va fi disponibilă pe trei dintre cele mai de succes dispozitive inteligente Xiaomi: brățara Mi Smart Band 6 NFC, precum și ceasurile Xiaomi Watch S1 și Xiaomi Watch S1 Active.

“Ne bucurăm că, prin această colaborare cu Mastercard și Xiaomi, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive inteligente din lume, extindem disponibilitatea plăților contactless pentru clienții noștri și, implicit, a gamei de wearables din România ce pot face operațiuni prin NFC. Plățile contactless sunt sigure, rapide și pot fi făcute acum aproape oriunde, în condițiile în care acum există aproximativ 300.000 de terminale de plată de tip POS în întreaga țară. Așa că ne încurajăm clienții să-și înroleze cardurile, pentru a beneficia de libertatea, confortul și siguranța deplină a portofelelor virtuale”, a declarat Florin Pintilie, Șef Departament Dezvoltare Produse Carduri, BCR.

„În colaborare cu Mastercard și BCR, aducem în atenția publicului dispozitivele Mi Smart Band 6 NFC, Xiaomi Watch S1 și Xiaomi Watch S1 Active, care oferă de acum o modalitate rapidă, sigură și convenabilă de a plăti. Încheierea acestor parteneriate în România este un pas foarte important pentru noi. Suntem convinși că gama wearables va fi esențială pentru ecosistemul plăților. Acestea sunt mai eficiente ca oricând, indiferent dacă este vorba despre plata alimentelor zilnice, a transportului public sau pur și simplu pentru a lua o cafea în timpul rutinei zilnice”, a spus Gabriel Fârtat, Go to Market Manager AIoT Xiaomi Romania.

„Mastercard lucrează constant la dezvoltarea de tehnologii inovatoare, care integrează în siguranță și cu ușurință plățile în viața de zi cu zi a oamenilor. Un astfel de exemplu sunt dispozitivele wearables, un accesoriu de nelipsit pentru monitorizarea activității fizice și nu numai. Noile versiuni de wearables Xiaomi îmbunătățesc interacțiunea fizică-digitală și oferă acum, pe lângă funcțiile clasice, și posibilitatea de a plăti contactless. Datorită tehnologiei Mastercard Digital Enablement Service, datele cardului sunt înlocuite cu un token unic pentru a securiza fiecare tranzacție, în orice situație de cumpărare și folosind orice dispozitiv. Ne bucurăm că, alături de BCR, le oferim clienților noștri încă un instrument de plată și posibilitatea să achiziționeze tot ceea ce își doresc, în deplină siguranță”, a declarat Ana Pochi, Account Management Director, Mastercard România.

Pentru activarea plăților NFC, cardurile trebuie înrolate în Xiaomi Pay în câțiva pași simpli:

  • Adăugarea cardului în aplicația Xiaomi Wear (Android) sau Xioami Wear Lite (iOS);
  • Setarea unei parole pe dispozitivul Xiaomi;
  • Introducerea datelor de card;
  • Activarea opțiunii de plată prin introducerea codului primit prin SMS.
Cristi Dorombach

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

30 de minute ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

55 de minute ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

o oră ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

o oră ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

o oră ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

o oră ago