Printr-un parteneriat cu Visa, Banca Comercială Română lansează o serie de carduri Visa cu design specific Olimpiadei, disponibile în ediție limitată, pentru a marca momentul desfășurării Jocurilor Olimpice Tokyo 2020.
Ca sponsor la nivel mondial al Jocurilor Olimpice și Paralimpice, Visa este partener exclusiv de tehnologii de plată și singurul card acceptat la Jocurile Olimpice și Paralimpice până în 2032, iar BCR este singura bancă din România care va emite carduri cu sigla Visa|Jocurile Olimpice Tokyo 2020.
„Din 1986, Visa promovează în cadrul tuturor edițiilor Jocurilor Olimpice cele mai inovatoare soluții de plată și experiențe digitale. Preocuparea noastră permanentă este să oferim modalități de plată sigure și rapide la comercianți, indiferent de zona geografică și de moneda tranzacției, iar Jocurile Olimpice oferă o ocazie de neegalat pentru a pune în practica acest lucru și a oferi clienților deținători de carduri Visa beneficii atractive. Suntem încântați că avem oportunitatea să promovăm și în România parteneriatul nostru cu Jocurile Olimpice Tokyo 2020, într-un mod unic, atractiv din punct de vedere vizual şi uşor de recunoscut de către consumatori. Astfel, lansarea împreună cu BCR a unei serii de carduri cu design care celebrează sportul în general și olimpiada în mod specific ne va aminti peste ani de acest eveniment unic”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager România în cadrul Visa.
„Jocurile Olimpice reprezintă o competiție sportivă de mare anvergură, ce aduce împreună sportivii din toată lumea. Ne-am dorit să marcăm acest moment, mai ales pentru că anul acesta credem că în jurul competiției se va cristaliza un mozaic internațional al emoțiilor: de încredere, perseverență, reziliență sau mândrie. De aceea, prin cardul BCR Visa dedicat Jocurilor Olimpice Tokyo 2020, ne dorim să împrumutăm un pic din spiritul Olimpiadei, iar asta le transmitem și clienților noștri. Acest card ne ajută să marcăm împreună un moment unic și suntem mândri să fim singura instituție financiară din România care pune în circulație carduri cu design olimpic, dar și că putem îmbunătăți experiențele de plată pentru noi toți, sportivi și susținători deopotrivă”, a declarat Ramona Badea, Director Executiv Adjunct, Carduri, Bancassurance & Customer Experience, BCR.
Campania se adresează deținătorilor de carduri de debit și de credit emise de către BCR sub logo Visa, iar noul design, dedicat Jocurilor Olimpice Tokyo 2020, se va regăsi atât pe cardurile nou emise, cât și pe cele reînnoite sau înlocuite în această perioadă. Clienții care nu dețin un produs eligibil in campanie pot opta pentru achiziția unui card BCR Visa cu design olimpic, în ediție limitată, în toate sucursalele BCR sau accesând fluxurile online.
Mai multe informații despre campania BCR și Visa – Cardurile care te fac să te simți ca la Jocurile Olimpice, precum și regulamentul oficial al campaniei promoționale pot fi accesate pe website-ul BCR.
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…