George, primul banking inteligent din România, oferit de Banca Comercială Română (BCR), se lansează oficial pentru business. Platforma pune la dispoziția antreprenorilor un ecosistem de funcționalități care îi va ajuta să aibă un control mai bun al afacerilor, într-un mod simplu, rapid și modern.
Companiile care își deschid un cont de business George beneficiază de o personalizare a serviciilor în funcție de comportamentul tranzacțional al afacerii.
„Ultimii doi ani au demonstrat rezilienţa constructivă şi creativă a mediului de afaceri din România. Le datorăm enorm antreprenorilor, pentru că au știut să se adapteze și au făcut acest lucru cu un efort impresionant, atât material, cât și uman. În spatele afacerilor, care trec prin transformări existențiale și, în primul rând, digitale, sunt oameni cărora le trebuie un partener de drum ancorat în prezent și conectat la viitor. Au nevoie de o platformă deschisă pentru afaceri inteligente, capabilă să le simplifice viața, care să le ofere flexibilitate și viteză în luarea deciziilor ce fac diferența în business. Un instrument care le poate asigura transferuri mai rapide de informație, fluxuri de lucru mai eficiente și servicii financiare mai rapide, fără hârtii semnate și deplasări fizice. Am învățat, împreună cu clienții noștri, cum să construim un astfel de instrument. Cum să le putem pune la dispoziție timp personal sau timp pe care îl pot dedica pentru dezvoltarea afacerii. Împreună cu ei, cei 80.000 de clienți activi deja, îl deschidem acum oficial pe George pentru afaceri.”
Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română
Prin lansarea lui George și pentru mediul de business, Banca Comercială Română (BCR) propune antreprenorilor un portofoliu de produse și funcționalități digitale, unic ca ofertă integrată pe piața din România. Printre acestea, cele mai importante sunt:
Platforma George a fost extinsă către mediul de business cu ajutorul și implicarea clienților BCR. În ultimul an, peste 80.000 de clienți au avut ocazia să interacționeze cu platforma, în faza de testare, și au oferit suport în definitivarea experienței.
Funcționalitățile din George sunt acum disponibile și pentru contul de companie. Printre acestea se numără: acces prin PIN, pattern (tipar), amprentă sau recunoaștere facială, personalizarea șabloanelor de plată și a tranzacțiilor, clasificarea tranzacțiilor, reply & redo pe tranzacții ca într-un mail, culori și imagini de profil pentru personalizarea conturilor, etichetarea tranzacțiilor și adăugarea de atașamente pentru organizarea mai ușoară a afacerii, scanarea codurilor QR/codurilor de bare/IBAN-urilor și generare de coduri QR.
Platforma digitală George are peste 1,3 milioane de clienți persoane fizice în România, dintre care 300.000 au devenit clienți în 2021.
George este un ecosistem digital, care evoluează permanent. În acest an, George a adăugat 40 de noi funcționalități. Platforma George a fost proiectată de hub-ul de inovație de la Viena al Erste Group, cu implicarea mai multor tineri IT-iști români. George a fost redezvoltat la nivel local de experții BCR, împreună cu un întreg ecosistem digital, unic în Grupul Erste. Mai multe detalii despre George pentru afaceri sunt disponbile aici.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…