Stiri Finanțe

BCR: 700.000 de utilizatori ai aplicaţiei George până la finalul anului

17 mai 2019 2 min

BCR: 700.000 de utilizatori ai aplicaţiei George până la finalul anului

Reading Time: 2 minute

BCR ţinteşte 700.000 de utilizatori ai aplicaţiei George până la finalul lui 2019 și anunță introducerea plății cu telefonul mobil în luna iulie a acestui an.

“În prezent, avem aproximativ 500.000 clienți utilizatori George și vrem sa depășim 700.000 până la finalul anului”, a declarat Marian Ignat, Head of Digital Banking BCR, la o întâlnire cu jurnaliștii, la BCR Expert Hub.

Cristian Mustatață, șef departament Strategie Digitala BCR, a arătat că în cele 6 luni de când George a fost lansat în România, au fost introduse 20 de funcționalități. “În această perioadă, am îmbunătățit lista de produse disponibile. Toate aceste lucruri se întâmplă împreună și alături de clienții noștri, în baza feedback-ului constant pe care ni-l oferă”, a spus reprezentantul BCR.

bcr expert hub 2

Marian Ignat a arătat că anul acesta BCR urmează să lanseze portofelul digital George Pay, care va fi disponibil pe Android din iulie, iar până la finalul anului, pe toate dispozitivele, indiferent de sistemul de operare. “Ne așteptăm ca George Pay să contribuie la creșterea numărului de utilizatori și tranzacții de mobile banking. Pregătim multe surprize anul acesta. Vă mai pot spune că, în curând, pe lângă lansarea George Pay, clienții vor putea să își acceseze din George toate conturile bancare, indiferent unde la au deschise”, a spus Marian Ignat.

Mobile banking vs brick and mortar

Tot mai puțini clienți preferă să facă banking mergând în agențiile bancare. Dacă în urmă cu trei ani, 55% dintre clienți accesau servicii bancare exclusiv în agenție, ponderea lor a scăzut în prezent la 27%, au arătat reprezentanții BCR, adăugând că aproximativ 3 din 4 clienți BCR, care utilizează servicii digitale, o fac în prezent de pe smartphone.

„La oră actuală, preferințele din zona digitală converg tot mai mult spre utilizarea telefoanelor mobile, care îți permit acces nu doar oricând și oriunde, ci și la orice. Noi dorim să facilităm această tranziție cât mai rapid”, a declarat Cosmin Vladimirescu, CEO Mastercard. El a arătat că România are avantajul de a sta foarte bine la infrastructura de plăți. “Avem deja POS-uri contactless, putem să plătim cu telefonul, iar mai departe dorim să dezvoltăm inclusiv zonă de utilizarea contactless a bancomatelor”, a spus reprezentantul Mastercard.

Statisticile Google arată că o persoană se uită, în medie, de 150 de ori pe zi la ecranul telefonului, iar timpul de așteptare pentru deschiderea unui site este de numai 2 secunde.

“Educația digitală în România este încă limitată. Numărul oamenilor care au competențe digitale avansate este sub nivelul mediu din UE. La nivel de utilizare profesionistă a internetului, suntem pe ultimele locuri. Noi ne implicăm în programe de educație digitală menite să introducă tehnologia pentru a ajută procesul de învățare în sistemul de educație din România”, a spus Elisabeta Moraru Country Manager Google.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: