Bayern Munchen implementează o platformă SAP pentru colaborarea cu fanii de pe glob
Reading Time: < 1 minutClubul de fotbal Bayern Munchen implementează platforma de engagement omni-canal SAP Emarsys, pentru a fi într-o legătură mai solidă cu fanii din întreaga lume. La finalul lunii mai, echipa cucerea cel de-al 54-lea titlu din campionatul național, înregistrând totodată al 11-lea titlu Bundesliga câștigat consecutiv.
63 de milioane de fani
Cu ajutorul platformei, FC Bayern poate să ia legătura cu fanii prin email, aplicație, SMS-uri sau chiar pe stadion. SAP Emarsys ajută FC Bayern să reunească toate datele fanilor într-un singur loc, astfel încât comunicare să fie mai eficientă.
”Fanii sunt inima clubului FC Bayern, iar prin parteneriatul cu SAP Emarsys, putem să le oferim acestora conținut personalizat și implicit, mai interesant, în toate momentele – fie că sunt în magazinul nostru online, fie că navighează prin aplicația clubului sau ne vizitează în persoană”, a declarat Michael Fichter, CIO al FC Bayern.
”Avem aproximativ 63 de milioane de fani în întreaga lume, iar peste 1 miliard de oameni sunt curioși despre FC Bayern – iar scopul nostru este să-i înțelegem mai bine pe fiecare dintre aceștia, astfel încât să le putem oferi experiențe personalizate.”
4HANA
Prin agregarea comportamentelor clienților cu ajutorul datelor din soluția SAP S/4HANA, SAP Emarsys ajută echipa de marketing a FC Bayern să aducă fanii mai aproape. Conectarea datelor între sisteme permite oamenilor de marketing să aibă o viziune completă a fiecăruia dintre fani, iar folosind segmentări avansate, pot fi scalate personalizări în funcție de 250 de atribute diferite ale suporterilor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz