Stiri

BavarienFest: petrecere în stil nemțesc, la Kaufland Pop-Up Restaurant

Reading Time: 2 minute

Săptămâna aceasta, Kaufland Pop-Up Restaurant din nordul capitalei va fi gazda evenimentului BavarienFest. În cadrul festivalulului cu specific nemțesc, clienții sunt așteptați cu preparate inspirate din bucătăria bavareză, muzică live și atmosferă de sărbătoare.

De luni, 03 octombrie, și până duminică, 09 octombrie, amatorii de petreceri și gastronomie care merg la Kaufland Pop-Up Restaurant se pot bucura de un meniu tradițional special.

Printre preparatele savuroase pregătite de bucătari, se numără: platouri de gustări Weisswurst, friptura de porc cu varză roșie și găluște de covrigi, cârnați la grătar cu varză murată, Käsespätzle sau pui la cuptor cu salată de cartofi. La desert, clienții pot savura tradiționalul ștrudel cu mere și sos de vanilie sau crema bavareză cu compot de prune.

Atmosfera care amintește de celebrul Oktoberfest este asigurată de trupele care vor cânta live între orele 17:00 – 22:00, în zilele de 03, 07, 08 și 09 octombrie.

Programul concertelor:

  • Luni, 03 octombrie: concert fanfară
  • Vineri și sâmbătă, 07-08 octombrie: concert Steirermen
  • Sâmbătă și duminică, 08-09 octombrie: concert Klaudia und die Burzenland Party Band.

Restaurantul va funcționa zilnic între orele 12:00 și 22:00. Pe durata festivalului, vor fi amplasate mese lungi de berărie, mese standing, precum și mese cu scaune.

Pentru o experiență desăvârșită, se recomandă accesul pe bază de rezervare, apelând numărul de telefon: 0744 318 310. Mai multe detalii sunt disponibile pe: BavarienFest: petrecere în stil nemțesc, la Kaufland Pop-Up Restaurant | Kaufland

Adresa: Si-Lounge, str. George Constantinescu, nr. 2-4, București.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 156 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.

Romanita Oprea

Recent Posts

Cătălin Dobre, McCann Worldgroup România: Creativitate pentru business

Cu prezență în multe jurii internaționale și în acest an, precum și titluri de Agenția Digitală a Anului și Agenția…

25 de minute ago

Ce părere au românii despre asigurări. Barometrul Comportamentelor Responsabile și al Asigurărilor

Un nou studiu conceput de LIFE IS HARD, lider în digitalizarea industriei de asigurări, și realizat de firma de cercetare…

44 de minute ago

Oxygen desemnată, pentru a treia oară consecutiv, agenția de PR & comunicare internă pentru PPC

Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, agenția de PR și comunicare internă a companiilor din…

50 de minute ago

Peste 100.000 de cărți au fost vândute într-o singură zi de Black Friday

Bookzone a atins un nou record de vânzări și a adus literatura mai aproape de publicul din România. Cu reduceri…

2 ore ago

WE AS WEB anticipează afaceri de 32 milioane Euro și profit net de 5 milioane Euro în 2024

WE AS WEB, companie de dezvoltare software, estimează o cifră de afaceri de 32 milioane de Euro și un profit…

2 ore ago

Ghid pentru antreprenorii care își doresc afaceri sustenabile

Într-o lume unde provocările sociale și de mediu devin tot mai complexe, sustenabilitatea este esențială pentru succesul oricărei afaceri moderne.…

2 ore ago