BavarienFest: petrecere în stil nemțesc, la Kaufland Pop-Up Restaurant
Reading Time: 2 minuteSăptămâna aceasta, Kaufland Pop-Up Restaurant din nordul capitalei va fi gazda evenimentului BavarienFest. În cadrul festivalulului cu specific nemțesc, clienții sunt așteptați cu preparate inspirate din bucătăria bavareză, muzică live și atmosferă de sărbătoare.
De luni, 03 octombrie, și până duminică, 09 octombrie, amatorii de petreceri și gastronomie care merg la Kaufland Pop-Up Restaurant se pot bucura de un meniu tradițional special.
Printre preparatele savuroase pregătite de bucătari, se numără: platouri de gustări Weisswurst, friptura de porc cu varză roșie și găluște de covrigi, cârnați la grătar cu varză murată, Käsespätzle sau pui la cuptor cu salată de cartofi. La desert, clienții pot savura tradiționalul ștrudel cu mere și sos de vanilie sau crema bavareză cu compot de prune.
Atmosfera care amintește de celebrul Oktoberfest este asigurată de trupele care vor cânta live între orele 17:00 – 22:00, în zilele de 03, 07, 08 și 09 octombrie.
Programul concertelor:
- Luni, 03 octombrie: concert fanfară
- Vineri și sâmbătă, 07-08 octombrie: concert Steirermen
- Sâmbătă și duminică, 08-09 octombrie: concert Klaudia und die Burzenland Party Band.
Restaurantul va funcționa zilnic între orele 12:00 și 22:00. Pe durata festivalului, vor fi amplasate mese lungi de berărie, mese standing, precum și mese cu scaune.
Pentru o experiență desăvârșită, se recomandă accesul pe bază de rezervare, apelând numărul de telefon: 0744 318 310. Mai multe detalii sunt disponibile pe: BavarienFest: petrecere în stil nemțesc, la Kaufland Pop-Up Restaurant | Kaufland
Adresa: Si-Lounge, str. George Constantinescu, nr. 2-4, București.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 156 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz