Lifestyle Business Companii Stiri

Bavarienfest: gustul și muzica Bavariei, la Kaufland Pop-Up Restaurant

29 sept. 2023 2 min

Bavarienfest: gustul și muzica Bavariei, la Kaufland Pop-Up Restaurant

Reading Time: 2 minute

Joi, 28 septembrie, Kaufland Pop-Up Restaurant din București devine gazda unei noi ediții a festivalului Bavarienfest. Până pe 1 octombrie, bucureștenii sunt invitați să ia parte la o experiență culinară și muzicală autentică, cu preparate bavareze și muzică live.

Chef Frank Oehler și Chef Martin aduc în farfurii aromele tradiționale din gastronomia Bavariei, cu o abordare modernă, reinterpretată. Meniul include selecții precum salata de cartofi cu păstrăv afumat în casă, gulașul de vită cu paste bavareze, coastele de porc afumate cu garnitură de cartofi, friptura de porc cu găluște bavareze și varză murată sau Käsespättzel. Iubitorii de deserturi pot alege dintre tradiționalul ștrudel cu mere și sos de vanilie sau lava cake cu înghețată.

Atmosfera va fi completată de muzica trupelor care vor concerta în fiecare seară, de vineri până duminică:

• Vineri, 29 septembrie: Hermanstadt 07;

• Sâmbătă, 30 septembrie: Damian Drăghici;

• Duminică, 01 octombrie: Klaudia und Die Burzenland Party Band.

Rezervarea unui loc în avans este recomandată pentru a garanta o experiență culinară desăvârșită. Restaurantul va aștepta clienții zilnic, între orele 12:00 și 22:00, la adresa: str. George Constantinescu, nr. 2-4, București (în incinta Si-Lounge).

Pentru rezervări, sunați la: 0744 318 310.

Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook a evenimentului.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 169 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale

Array

Articole pe aceeași temă: