Management Stiri

BAT invită studenții și absolvenții din România care vor o carieră în HR, Finance sau Marketing să se alăture programului Global Graduate

20 iul. 2022 3 min

BAT invită studenții și absolvenții din România care vor o carieră în HR, Finance sau Marketing să se alăture programului Global Graduate

Reading Time: 3 minute

BAT România, liderul pieței de tutun locale și unul dintre angajatorii de top din țară, lansează o nouă campanie de recrutare a programului Global Graduate destinat studenților și absolvenților din România.

Programul Global Graduate are un istoric de peste 15 ani în BAT România și a fost conceput pentru cei aflați la început de carieră și care își doresc să avanseze rapid într-unul dintre domeniile HR, Finance și Marketing, într-un mediu de lucru brazat pe diversitate, colaborare, spirit de echipă și efortul de a deveni mai buni în fiecare zi.

În cadrul campaniei de recrutare demarate în prezent, BAT România pune la dispoziție poziții deschise în 3 departamente diferite : HR, Fianance și Marketing. Potențialii candidați se pot înscrie pe site-ul de cariere BAT pentru a intra în programul de recrutare Global Graduate.

Programul se desfășoară pe o perioadă de 18 luni, iar fiecare candidat va experimenta prin 3 rotații de câte 6 luni specificul proiectelor din cele 3 departamente incluse în program – Marketing, Finance & Human Resources – alături de echipe dedicate, de mentori și de un coach personal, urmând ca la final să aibă posibilitatea de a-și începe cariera pe o poziție de junior manager în departamentul selectat.

Obiectivul programului este de a oferi studenților și absolvenților aflați la început de carieră șansa să se dezvolte într-un mediu de business real alături de profesioniști din industrie, să-și testeze abilitățile și să dezvolte altele noi, într-un proces accelerat de avansare cu multe provocări, oportunități de afirmare și networking.

Printre beneficii se numără programul flexibil de lucru, un pachet salarial competitiv care include bonus anual și de vacanță, accesul la programe de training specializate și șansa de a participa la o academie globală de 2 săptămâni, din care fac parte peste 180 de global graduates din întreaga lume.  

“Programul Global Graduate oferă oportunitatea de a lucra într-un mediu internațional și de a colabora zilnic cu colegi din toate colțurile lumii în cadrul proiectelor. Participanții vor avea posibilitatea să se alăture unei organizații puternice, în momentul uneia dintre cele mai mari transformări ale industriei. Acest program a fost implementat și testat cu succes de-a lungul anilor, iar o mare parte din top management-ul BAT din Europa și Europa Centrală și de Sud și-a început cariera într-un rol de Global Graduate.”

Yulia Begemann, Director de resurse umane și incluziune al Ariei Europa centrală și de sud în cadrul BAT

Pentru a oferi mai multe detalii despre program, foști Global Graduates au povestit în cadrul campaniei de promovare despre experiența lor în companie și despre cum să îți setezi așteptările dacă îți dorești să candidezi pentru una dintre pozițiile disponibile la BAT. Campania a avut ca scop evidențierea experiențelor unice ale absolvenților programului. Studenții și absolvenții la început de carieră au posibilitatea de a descoperi ce îi face speciali la locul de muncă și cum să își pună în valoare talentul, astfel încăt să devină profesioniști la rândul lor și să aspire spre o carieră în top management.

BAT România este parte a grupului BAT, care are operațiuni în peste 180 de piețe din întreaga lume și peste 53.000 de angajați la nivel global. Local, BAT este un anagajator strategic în România, creând aproape 3.000 de locuri de muncă bine plătite în cadrul celor trei companii prezente pe piața locală. Numărul de angajați ai BAT a crescut constant, în medie cu circa 10% în fiecare dintre cei 25 de ani de existență a companiei în România.

BAT Trading, entitatea locală de distribuție a BAT, a fost desemnată drept cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG, conform studiului global Randstad Employer Brand 2022. De asemenea, BAT alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training și dezvoltare profesională de pe piața locală: peste 1 milion de euro anual, cu o investițíe medie per angajat de peste 1.500 de euro/an.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: