Banca Transilvania lansează vineri, în 16 noiembrie, campania de shopping bancar online Bank Friday, care se va derula pe site-ul BT, în intervalul orar 8:00 – 23:59.
Bank Friday înseamnă reduceri, gratuități sau alte beneficii la o parte dintre produsele şi serviciile Băncii Transilvania: credite, linie de credit pe contul curent, carduri, BT24, aplicația BT Pay, respectiv la o serie de soluții complementare bankingului pentru antreprenori, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Este al 4-lea an în care Black Friday devine Bank Friday la Banca Transilvania. În cadrul acestei campanii, BT a oferit în total peste 30.000 de produse și servicii la promoție, făcând astfel bankingul tot mai accesibil. În fiecare an stocurile inițiale au fost epuizate, iar o parte dintre acestea au fost suplimentate. Cele mai căutate produsele și servicii în cadrul Bank Friday au fost până acum: BT24 Internet Banking & Mobile Banking, cardurile de credit, creditul de nevoi personale Practic BT, linia de credit pe contul curent, depozitele şi creditele IMM.
Banca Transilvania este cea care a lansat în premieră pe piața din România conceptul de shopping bancar. Este vorba de campanii tematice, inspirate de semnificația anumitor date, evenimente şi trenduri: Bank Friday, Bank to School, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet şi Ziua Bărboşilor.
Pregătirea cardurilor BT pentru cumpărăturile de Black Friday
În apropierea campaniilor de Black Friday la diferiți comercianți, Banca Transilvania a pregătit pe platforma online Intreb BT informații utile, şi anume: cum se poate modifica limita de tranzacționare zilnică de pe card, cum se poate înrola un card în 3D Secure pentru plățile online, detalii despre produsele și serviciile BT folosite la plata cumpărăturilor online etc. De asemenea, robotul Livia de la BT oferă informații despre conturile, produsele și serviciile pe care clientul BT doreşte să le afle non-stop şi rapid.
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…