Interesul comun pentru modă, lux și lifestyle modern, a dus la un parteneriat care să sprijine și să promoveze tinerii designeri români. Băneasa Shopping City, lider pe piața locală de fashion, este partener oficial al primei ediții Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week.
Începând din 15 octombrie, Băneasa Shopping City găzduiește „ Fashion Talent Gallery”, un concept inovator în cadrul căruia sunt expuse creațiile a 8 designeri finaliști, selectați dintre cei peste 50 de participanți ai competiției „Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week Talent Award”. Fiecare creație prezintă outfit-ul finaliștilor, oferind astfel publicului un preview exclusiv asupra viitorului modei românești.
Cornerul de la parterul centrului comercial devine o galerie de modă vibrantă, până pe 31 octombrie. Punctul culminant al acestui proiect va fi evenimentul de premiere și de desemnare a câștigătorului concursului “Bucharest Fashion Week Talent Award”, din 18 octombrie, organizat în spațiul special amenajat în centrul comercial.
“Găzduirea pieselor tinerilor designeri din cadrul Bucharest Fashion Week reprezintă un pas important în misiunea Băneasa Shopping City de a susține excelența în modă. Prin acest parteneriat cu Bucharest Fashion Week, dorim să oferim o rampă de lansare și oprotunități de promovare reafirmând faptul că Băneasa Shopping City este locul unde arta și moda se întâlnesc armonios. Vizitatorii noștri vor putea descoperi piesele inovatoare și creative ale noii generații de designeri, într-un spațiu dedicat exclusiv lor.”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager al Băneasa Shopping City.
Mai mult de jumătate dintre oameni pun tot mai des sub semnul întrebării autenticitatea conținutului pe care îl întâlnesc online,…
Șapte școli tehnice și profesionale din țară au beneficiat de echipamente tehnice moderne în valoare de 15.000 de euro, parte…
Colaborarea de succes dintre Kaufland România și renumitul designer Cătălin Botezatu continuă prin lansarea colecției Smart Fashion Autumn, o linie…
Start-up-ul Missions Team a dezvoltat o platformă care ajută echipele din companii să interacţioneze şi să înveţe mai eficient prin…
SAMEDAY, unul dintre cei mai mari jucători din piața de curierat din România, anunță că, în primul an de când…
Debutul la bursă al retailerului polonez Żabka, ce plănuiește să deschidă în România circa 50 de magazine până la finalul…