Stiri

Băneasa Shopping City, parteneriat cu prima ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week

Reading Time: < 1 minut

Interesul comun pentru modă, lux și lifestyle modern, a dus la un parteneriat care să sprijine și să promoveze tinerii designeri români. Băneasa Shopping City, lider pe piața locală de fashion, este partener oficial al primei ediții Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week.

Începând din 15 octombrie, Băneasa Shopping City găzduiește „ Fashion Talent Gallery”, un concept inovator în cadrul căruia sunt expuse creațiile a 8 designeri finaliști, selectați dintre cei peste 50 de participanți ai competiției „Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week Talent Award”. Fiecare creație prezintă outfit-ul finaliștilor, oferind astfel publicului un preview exclusiv asupra viitorului modei românești.

Cornerul de la parterul centrului comercial devine o galerie de modă vibrantă, până pe 31 octombrie. Punctul culminant al acestui proiect va fi evenimentul de premiere și de desemnare a câștigătorului concursului “Bucharest Fashion Week Talent Award”,  din 18 octombrie, organizat în spațiul special amenajat în centrul comercial.

Găzduirea pieselor tinerilor designeri din cadrul Bucharest Fashion Week reprezintă un pas important în misiunea Băneasa Shopping City de a susține excelența în modă. Prin acest parteneriat cu Bucharest Fashion Week, dorim să oferim o rampă de lansare și oprotunități de promovare reafirmând faptul că Băneasa Shopping City este locul unde arta și moda se întâlnesc armonios. Vizitatorii noștri vor putea descoperi piesele inovatoare și creative ale noii generații de designeri, într-un spațiu dedicat exclusiv lor.”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager al Băneasa Shopping City.

Oana Grecea

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

2 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

2 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

3 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

3 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

3 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

4 ore ago