Bancpost, 25 de ani pe piata romaneasca
Reading Time: 2 minuteInceputul lunii iulie 2016 marcheaza in acest an aniversarea a 25 de ani de activitate Bancpost pe piata financiara din Romania, un sfert de secol in care banca a evoluat si a devenit una dintre bancile sistemice din tara, cu acoperire nationala mare si un portofoliu semnificativ de clienti.
“Privind inapoi dupa toti acesti ani, decizia Eurobank de a se extinde si a investi in Romania, precum si de a ne asuma acest angajament pe termen lung a fost o decizie inteleapta. Eurobank considera Romania o piata strategica in Balcani si in Uniunea Europeana. Grupul nostru este dedicat sa aduca valoare clientilor, angajatilor si actionarilor sai. Sunt increzator ca Bancpost va continua sa contribuie la cresterea economiei romanesti, asa cum a facut-o in ultimii 25 de ani”, a declarat Fokion Faravias, CEO Eurobank Group, intr-un comunicat de presa.
De-a lungul celor 25 de ani de activitate, Bancpost a avut un rol important in dezvoltarea industriei financiare din Romania, banca fiind prima care a lansat cardul VISA in moneda nationala (1996) si una dintre primele care a introdus serviciul de internet banking. De asemenea, in 2003 banca a ajuns la 1 milion de carduri de credit si a continuat sa dezvolte parteneriate strategice pentru a raspunde mai bine nevoilor si asteptarilor clientilor sai. Astfel, in 2005, Bancpost a devenit partener exclusiv American Express in Romania, iar in 2014 a inceput colaborarea cu Wizz Air. Mai mult, Bancpost este prima banca emitenta in cadrul programului IFC Global Trade Financing ce ofera companiilor romanesti acces la pietele internationale (in cadrul acestui program, in perioada 2010-2015 Bancpost a acordat finantari care au depasit echivalentul a 560 de milioane de dolari).
“Activam intr-un mediu puternic concurential, dar avem o baza solida pentru a ramane o banca competitiva cu o prezenta semnificativa in piata. Privim cu incredere in viitor si ne exprimam angajamentul ferm ca Bancpost va continua sa-si sustina clientii si cresterea economica”, spune Philippos Karamanolis, CEO Bancpost si Country CEO al Grupului Eurobank in Romania.
In calitate de banca universala, Bancpost dispune de un portofoliu adecvat de produse si servicii pentru a raspunde oricaror cerinte venite din partea clientilor (de la depozite simple pana la solutii financiare avansate si produse de trezorerie complexe pentru clientii corporate).
Bancpost are o retea de 147 de unitati si 7 centre de afaceri. Banca gestioneaza un portofoliu de aproximativ 1 milion de clienti corporativi, de retail si institutionali, pentru care ofera o gama variata de solutii financiar-bancare eficiente si flexibile.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz