Finanțe

Banca Transilvania poate actualiza automat datele privind identitatea clienților

Reading Time: < 1 minut

Colaborarea dintre Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) din cadrul Ministerului Afacerilor Interne a schimbat experiența clienților în relația cu BT. Au fost actualizate datele din documentele de identitate a peste 400.000 de clienți persoane fizice rezidente, din noiembrie 2023, \cccând a început proiectul pilot.
Verificarea și actualizarea datelor clienților se realizează prin schimb instant de informații între Banca Transilvania și Direcția Generală pentru Evidența Populației.

Impact pozitiv privind experiența clienților

Automatizarea are impact pozitiv atât asupra clienților noi, la deschiderea contului la BT prin orice canal – prin aplicația BT Pay sau în agenții –, cât și asupra clienților existenți, pentru care verificarea se face periodic.
• Clienții nu mai trebuie să vină la BT pentru actualizarea informațiilor privind identitatea, având în vedere că este realizată automat.
• Clienții trebuie să-și actualizeze în continuare, în relația cu BT, aceste informații: sursa fondurilor, schimbarea angajatorului/ocupației/numărului de telefon, statutul PEP (Persoane Expuse Public), scopul și natura relației de afaceri. Actualizarea se poate face prin aplicația BT Pay, pe site-ul băncii și în unitățile BT.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Peste 1.000 de cluburi înscrise în programul Liga Punctelor PENNY – Ediția a doua

În prima lună de la startul celei de-a doua ediții a Programului Liga Punctelor PENNY, peste 1.000 de cluburi sportive…

7 minute ago

Samsung România lansează a patra ediție a competiției naționale „Solve for Tomorrow” pentru tineri pasionați, cu idei inovatoare

Samsung România dă startul celei de-a patra ediții a competiției naționale „Solve for Tomorrow,” un program dedicat tinerilor liceeni care…

17 minute ago

Studiu: mai mult de jumătate din adolescenții și tinerii din România vor să își schimbe aspectul fizic din cauza social media

Brandul Acnemy, ce contribuie la menținerea încrederii în sine în rândul adolescenților și tinerilor oferind produse inovatoare pentru tratarea acneei,…

32 de minute ago

Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards Berlin

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această…

35 de minute ago

DRUID lansează o soluție de creare Agenți AI autonomi pentru companii

DRUID AI, companie specializată în inteligență virtuală conversațională, a lansat Conductor, un nou standard în coordonarea Agenților AI, fiind capabil…

41 de minute ago

Studiu UAPR: Tinerii profesioniști au așteptări ridicate în ceea ce privește diversitatea, egalitatea și incluziunea la locul de muncă

Studiul Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), realizat cu D&D Research, a măsurat printr-un chestionar elemente de satisfacție, atitudinale…

o oră ago