Finanțe

Banca Transilvania lansează opțiunea Pay with BT Pay, care simplifică plățile online

Reading Time: 2 minute

Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție o nouă experiență de plată online, Pay with BT Pay/Plătește cu BT Pay, care înseamnă plăți semnificativ simplificate, realizate în câteva secunde.

Opțiunea Pay with BT Pay este destinată atât utilizatorilor aplicației BT Pay, cât și comercianților care au implementată pe site-urile și aplicațiile proprii soluția Băncii Transilvania de procesare a plăților online, BTeComm.

“Preocuparea noastră la Banca Transilvania este să oferim celor peste 4 milioane de clienți experiențe cât mai bune inclusiv prin lansări de soluții de banking online. Cu opțiunea Pay with BT Pay, plățile online sunt semnificativ simplificate, iar comercianții parteneri ai băncii beneficiază de o rată de conversie mult mai bună, plata făcându-se în câteva secunde. De asemenea, aceasta va contribui esențial la dezvoltarea BT Pay, ca ecosistem care facilitează conectarea utilizatorilor aplicației – atât între ei, cât și cu comercianții parteneri.”

Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transivania

Etapa-pilot a fost finalizată cu succes, iar opțiunea Pay with BT Pay este disponibilă acum pe aproape 4.000 de site-uri și aplicații ale partenerilor băncii. Cel mai recent s-au alăturat organizatorii de festivaluri, cum este Electric Castle, încărcarea brățării pentru plăți fără numerar la eveniment putându-se realiza inclusiv prin Pay with BT Pay.

Cum funcționează Pay with BT Pay

  • Alegerea opțiunii Pay with BT Pay în pagina de plată a comerciantului;
  • Selectarea cardului cu care se face plata, în aplicația BT Pay, iar pentru cardurile STAR, inclusiv flexibilitatea de a alege modalitatea de plată – integrală sau în rate – la comercianții care fac parte din programul de loialitate al băncii, Star;
  • Confirmarea plății din aplicația BT Pay, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.

Peste 6 milioane de carduri din România sunt emise de Banca Transilvania, adică unul din patru carduri aflate în circulație.

Banca Transilvania are peste 20% cotă de piață, 4,3 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.

Team

Recent Posts

ETi International: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, Executive Marketing Director la ETi International, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

29 de minute ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

39 de minute ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

44 de minute ago

Salvați Copiii România mobilizează un fond de urgență pentru intervențiile umanitare în localitățile afectate de inundații

Organizația Salvați Copiii România anunță mobilizarea unui fond de urgență pentru intervențiile umanitare imediate în localitățile afectate sever de inundații.…

o oră ago

Creat pentru a face bine

Nu multe inițiative au ca principală misiune să facă bine, dar cele existente au puterea de a produce schimbări profunde…

o oră ago

Tinerii care încearcă să devină avocați fac pregătiri suplimentare pentru examenul de admitere în Barou

Mii de tineri care doresc să intre în profesia de avocat urmează să susțină examenul de admitere în Barou pe…

2 ore ago