Stiri

Banca Transilvania implementează un rebranding pentru cardurile de credit Star

Reading Time: 2 minute

Cardurile Star emise de Banca Transilvania, parte din programul de loialitate cu același nume, au un nou design, realizat în colaborare cu Brandient și Idemia.

Programul Star a fost lansat în 2011, moment la care Banca Transilvania avea în portofoliu 150.000 de carduri de credit, iar Star, aproximativ 700 de magazine partenere. Programul înseamnă acum peste 640.000 de carduri de cumpărături și 25.000 de locații afiliate, 70% dintre carduri sunt inclusiv în format digital, în aplicația BT Pay.

“Noul design vine ca recunoștere a relevanței programului Star pentru toți cei care fac parte din el – atât clienții cu carduri BT de cumpărături, cât și comercianții parteneri. Star a contribuit esențial la creșterea activității de carduri a băncii, precum și la schimbarea radicală a comportamentului de plată al clienților Star, în prezent peste 96% din tranzacții fiind cumpărături”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.


Ce beneficii au clienții cu carduri Star:

  • Achiziții în rate fără dobândă la cele peste 25.000 de magazine partenere, fizice și online; numărul maxim de rate este 24, în funcție de magazin.
  • Acumularea de puncte Star pe card pentru fiecare plată integrală cu cardul de cumpărături în țară și străinătate; un punct Star este echivalentului unui leu;
  • Posibilitatea de a folosi punctele Star pentru cumpărături la magazinele afiliate;
  • Acces la credit pe card, de până la cinci ori venitul lunar;
  • Oferte exclusive ale magazinelor partenere Star, promovate în aplicația BT Pay.

Ecosistemul Star


Programul Star a devenit un ecosistem care acoperă întreaga activitate de carduri a Băncii Transilvania atât zona de emitere, cât și cea de soluții de acceptare de carduri. Star vine constant cu facilități disponibile gradual la magazinele online partenere, care schimbă experiența de shopping online, cele mai recente fiind Plata cu puncte Star direct în magazinul online și Pay with BT Pay, prin care utilizatorul este direcționat în aplicație, unde poate vedea detaliile plății și aproba tranzacția cu unul din cardurile BT din BT Pay, fără a mai introduce manual datele de card pe site-ul comerciantului.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

15 minute ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

58 de minute ago

Zalando: Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…

2 ore ago

Originalitatea și conexiunea umană în mediul digital

Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…

3 ore ago

Angela Galeța, Fundația Vodafone România: „O cifră care doare foarte mult este că doar 4% dintre români intervin să oprească un caz de violență domestică”

Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…

3 ore ago

Compania ce se va ocupa de realizarea Coridorului Verde din Marea Neagră se va lansa în următoarea lună

România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…

4 ore ago