Banca Transilvania implementează o soluție bazată de Inteligență Artificială pentru prevenirea fraudelor
Reading Time: < 1 minutBanca Transilvania va implementa un sistem de prevenire a fraudei, permițând ajustarea la mediul de business în continuă schimbare și la digitalizarea accelerată. SAS va oferi capabilități pentru analiză avansate de date, inteligență artificială (AI)/machine learning (ML) și integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente.
„Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile și sigure clienților. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS și vom continua să fim precursorii digitalizării pe piață”, spune Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.
Machine learning
Organizațiile de servicii financiare recunosc necesitatea tehnologiilor avansate care includ capabilităţi de inteligenţă artificială/machine learning pentru a identifica amenințările emergente care se suprapun în timp real.
Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție, spune Ștefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova.
Tehnologia SAS va oferi evaluarea și luarea deciziilor în timp real și non-stop 24/7, pentru toate tranzacțiile, pe toate canalele de plată, prin utilizarea tehnologiei avansate AI/ML; flexibilitate – permițând extinderea evolutivă a prevenirii fraudei în noi segmente de date; eficiența operațională și respectarea reglementărilor în vigoare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz