Banca Transilvania, campanie cu discounturi la credite
Reading Time: 2 minuteO nouă campanie de shopping bancar lansată de Banca Transilvania, Ziua iubitorului declarat de cafea, vine cu discount la Creditul de nevoi personale şi cu un cadou în puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte pentru cei care aplică online, pe pagina dedicată.
Campania are loc în perioada 1 – 5 aprilie şi este atât pentru clienții BT, cât şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu Banca Transilvania, anunță banca, într-un comunicat de presă.Avantajele aduse de campanie:
Discount la Creditul de nevoi personale: dobândă fixă de 7,5 puncte procentuale şi comision de analiză zero pentru:
-Creditul de nevoi personale în variantă clasică (în loc de 9,9 puncte procentuale pentru clienții care primesc veniturile în cont BT, respectiv 10,9 pentru celelalte persoane);
-Creditul de nevoi personale cu asigurare de viață şi şomaj (în loc de 9,5 puncte procentuale pentru clienții care primesc veniturile în cont BT, respectiv 10,5 puncte procentuale pentru celelalte persoane).
150 de lei în puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte achiziționat de la bancă în cadrul acestei campanii. Punctele pot fi folosite ulterior pentru cumpărături la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR de la Banca Transilvania, unde beneficiază de cumpărături în până la 18 rate fără dobândă sau de puncte STAR care reprezintă până la 15% din valoarea cumpărăturilor.
„Am ales pentru această campanie două dintre cele mai de succes produse ale băncii, împrumutul pentru planuri personale şi cardul de cumpărături, aşa încât suntem siguri că promoțiile vor fi apreciate de clienți. Oferta noastră este pentru cei care ştiu că un plan bun sau o sesiune de shopping începe şi continuă cu o cafea bună. Campania este un proiect dezvoltat in-house, în care fiecare etapă a mers foarte bine cu cofeină şi cu zâmBT”, declară Sergiu Mircea, Director Marketing & Comunicare, Banca Transilvania.
Banca Transilvania & 5 To Go ies împreună la cafea
Partenerul BT în această campanie este 5 To Go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est şi cea mai accesată franciză din România. Cei care cumpără cafea în perioada 1 – 5 aprilie a.c. la una dintre 90 de cafenele 5 To Go din țară primesc un cod, care, odată înregistrat online pe pagina campaniei BT, poate aduce o cafea cadou. Banca Transilvania a susținut cu finanțare, chiar de la început, franciza 5 To Go, un brand 100% românesc. Cele două branduri sunt parteneri într-o serie de proiecte, cum sunt:
Bucureştiul Întreprinzător – program dedicat celor care fac din Bucureşti capitala antreprenoriatului românesc;
Mentorat pe bune – serie de întâlniri între antreprenori din țară;
UberGreen – serviciu de transport cu maşini 100% electrice, în cadrul căruia BT şi 5 To Go acoperă o parte din costul de leasing al maşinilor.
Banking + shopping = shopping bancar online
Banca Transilvania a lansat în România, în 2014, conceptul de shopping bancar online. Acesta înseamnă campanii de reduceri şi alte beneficii la diferite servicii şi produse din oferta BT. Tematica este inspirată din trenduri, evenimente sau sărbători, banca lansând până acum campanii precum: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet şi Ziua Bărboşilor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz