Banca Transilvania anunță primele servicii pentru clienții Idea::Bank
Reading Time: < 1 minutBanca Transilvania anunță primele servicii disponibile pentru clienții Idea::Bank, precum și lansarea unui microsite cu informații utile.
Integrarea Idea::Bank în Grupul Financiar BT este în desfășurare până în 13 iunie 2022, când va fi finalizată cesiunea către Banca Transilvania a contractelor încheiate de Idea::Bank cu clienții săi.
Servicii BT pentru clienții Idea::Bank
Serviciile Băncii Transilvania pentru clienții Idea::Bank, valabile din 18 aprilie sunt:
- Folosirea bancomatelor BT: toți clienții Idea::Bank pot folosi cardurile la ATM-urile Băncii Transilvania în aceleași condiții de cost cu cele de la Idea::Bank.
- Plata ratelor la Banca Transilvania: clienții Idea::Bank pot achita ratele aferente creditelor de la Idea::Bank inclusiv în sediile BT, precum și prin self-banking, la aparatele BT Express, pe baza codului de bare de pe documentele aferente generate de Idea::Bank.
- Call Center dedicat: 0800 800 881, +40 264 308 014, ideaBT@btrl.ro.
Într-o etapă următoare, începând cu 10 mai, clienții Idea::Bank vor primi prin e-mail și/sau poștă o informare personalizată cu privire la toate produsele și serviciile pe care Banca Transilvania le oferă, ca urmare a cesiunii de contracte, echivalent al celor de la Idea::Bank.
Din 14 iunie 2022, clienții Idea::Bank care devin clienți BT vor putea accesa produsele și serviciile exclusiv prin Banca Transilvania. BT a anunțat anul trecut cumpărarea întregului pachet de acțiuni în cadrul Idea::Bank, Idea::Leasing și Idea::Broker de Asigurare, fiind a treia achiziție bancară făcută de Banca Transilvania. Idea::Bank va rămâne entitate juridică, parte din Grupul Financiar BT, va avea brand nou și va deveni hub digital în cadrul căruia vor fi dezvoltate soluții de banking online.
Banca Transilvania are peste 19% cotă de piață, 3,6 milioane de clienți, peste 9.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz