Banca Transilvania a marcat un record istoric de Black Friday, în 10 noiembrie, cu aproape 8 milioane de tranzacții într-o singură zi, prin canalele BT (carduri, POS-uri, bancomate etc). Este vorba de o creștere cu 28% față de Black Friday 2022, respectiv dublu față de o zi standard din acest an.
Potrivit datelor centralizate de bancă, valoarea medie a coșului de cumpărături de Black Friday achitat prin BT a crescut cu 50% față de o zi obișnuită, la 173 de lei. Cel mai mare coș de cumpărături, achitat cu cardul BT, a fost de 60.000 de euro (echivalent în lei) și a reprezentat un accesoriu-bijuterie. Peste jumătate din cumpărăturile cu cardurile BT au fost realizate online.
Anul acesta, de Black Friday, pe 10 noiembrie, a fost o medie de peste 340.000 de tranzacții/oră derulate prin BT, cu +25% față de Black Friday 2022.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…