Categories: Stiri

Banca Transilvania a emis 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue

Reading Time: 3 minute

Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue, iar numărul cumpărăturilor plătite cu acestea a crescut constant, cu aproximativ 20% în fiecare din ultimii trei ani.

• Peste 30% din volumul tranzacțiilor cu BT Visa Flying Blue sunt achiziții în străinătate, mai ales în Italia, Franța, Grecia, Statele Unite ale Americii și Marea Britanie.
• Octombrie 2021 a marcat un maxim istoric, cu peste 2.000 de carduri BT Visa Flying Blue emise într-o lună.

Călătoriile – fie că e vorba de vacanțe sau de deplasări în interes de serviciu – sunt parte din stilul de viață al utilizatorilor BT Visa Flying Blue. Acestea sunt singurele carduri de credit din România care aduc membrilor Flying Blue Mile cadou la fiecare plată și oferă posibilitatea de a le transforma în bilete de avion sau în alte beneficii.

Ce înseamnă pentru clienți cardul BT Visa Flying Blue:
• Variantele Classic și Premium, fizice și digitale, în aplicația BT Pay;
• Administrare prin BT Pay: plata cu telefonul; verificarea tranzacțiilor/soldului; plata obligației lunare și posibilitatea de a seta plăți automate lunare;
• În funcție de card, fiecare 5 lei cheltuiți înseamnă între o Milă și două Mile pentru utilizator;
• Mile cadou la primirea cardului: 1.000 de Mile pe cardul BT Flying Blue Classic și 2.000 de Mile pe cardul BT Flying Blue Premium;
• Mile pentru fiecare plată, care pot fi folosite pentru bilete de avion, upgrade la clasa business, bagaj suplimentar, cazare, închiriere mașină sau achiziții online din Flying Blue Store;
• Asigurare de călătorie gratuită Groupama pentru călătoriile în străinătate;
• Posibilitatea de a plăti în rate fără dobândă la comercianții care fac parte din programul Star al Băncii Transilvania și pentru plățile făcute la Air France, KLM și TAROM;
• Acces gratuit în salonul business al Aeroportului Internațional Henri Coandă București și al Aeroportului Avram Iancu Cluj-Napoca, cu cardul BT Visa Flying Blue Premium;
• Prelungirea cu 24 de luni a valabilității Milelor deținute în programul Flying Blue.

“Cardurile BT Visa Flying Blue au fost lansate acum zece ani, în parteneriat cu Air France, KLM și TAROM. Am început atunci o călătorie frumoasă și exploratorie, pentru a transforma cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe. Produsul s-a transformat foarte mult, de la un card de nișă, în pilonul soluțiilor BT pentru călătorii, pentru care avem un întreg ecosistem: carduri, asigurare de călătorie, schimb valutar – toate în aplicația BT Pay – și această monedă diferită, milele. Portofoliul BT Visa Flying Blue aduce o complementaritate aparte în creșterea business-ului BT de carduri de credit”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

„Suntem mândri să contribuim la succesul programului BT Flying Blue, care permite clienţilor Băncii Transilvania să facă plăți sigure și convenabile oriunde în lume. Creșterea semnificativă a utilizării cardului BT Visa Flying Blue în străinătate demonstrează puterea și flexibilitatea soluțiilor noastre de plată, precum şi încrederea în reţeaua globală Visa. Lansarea cardului BT Visa Flying Blue în urmă cu 10 ani a fost unul dintre momentele cheie ale parteneriatului nostru strategic de lungă durată cu Banca Transilvania şi suntem nerăbdători să valorificăm această experienţă pentru a oferi consumatorilor noi instrumente de plată inovatoare și avantajoase”, afirmă Cătălin Creţu, General Manager Visa pentru România, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia.

“Parteneriatul TAROM – BT Flying Blue ne-a oferit oportunitatea de a contribui la dezvoltarea unuia dintre cele mai însemnate programe de loialitate din industria aviatică și de a răsplăti fidelitatea pasagerilor noștri prin acces la beneficii exclusive. În acest context, în numele pasagerilor TAROM, ne exprimăm aprecierea noastră față de partenerii Air France, KLM și Banca Transilvania pentru disponibilitatea de a oferi beneficii semnificative. Îi invităm pe toți pasagerii noștri să se alăture parteneriatului BT Flying Blue, pentru a descoperi avantajele unice și recompensele exclusive de care pot beneficia”, declară Narcis Obeadă, Director Comercial TAROM.

“Aniversarea a 10 ani de la lansarea cardului BT Visa Flying Blue în România marchează un moment important pentru Flying Blue. Suntem profund onorați și recunoscători să avem alături un partener de încredere precum Banca Transilvania. În decursul acestui deceniu, colaborarea noastră a fost una remarcabilă, cu rezultate de care suntem extrem de mândri. Privim cu optimism și entuziasm către viitor, dorindu-ne să consolidăm acest parteneriat de succes și să oferim în continuare clienților noștri beneficii și experiențe de neuitat”, afirmă Marie Zohar-Perles, Senior Partnership Manager, Flying Blue.

75% din cele 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue sunt inclusiv digitale și pot fi gestionate prin aplicația BT Pay.

Cristi Dorombach

Recent Posts

AGON by AOC are unele din cele mai bune monitoare de gaming

AGON by AOC, sub-brand AOC dedicat gamingului, își menține poziția de lider global în sectorul monitoarelor de gaming în Q1-Q3…

6 minute ago

Cum vor fi deschise magazinele Carrefour de sărbători

În perioada 24 decembrie - 3 ianuarie, Carrefour România a pregătit un program special pentru sărbătorile de Crăciun și Revelion.…

19 minute ago

Aplicația românească ESX depășește pragul de 500.000 de utilizatori

Anul 2024 a fost unul marcat de inovație și creștere accelerată pentru ESX, platformă de agregare a activităților de fitness,…

23 de minute ago

Un nou program de 100 milioane de euro pentru fonduri de equity dedicate inovării

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a semnat un nou acord de finanțare cu Fondul European de Investiții (FEI) pentru…

2 ore ago

ECOTIC a celebrat excelența în protecția mediului la Gala Premiilor pentru un Mediu Curat 2024!

ECOTIC a organizat cea de-a XVI-a ediție a Galei Premiilor pentru un Mediu Curat, un eveniment de referință în domeniul…

3 ore ago

Prima ediție a publicației INTO: sinteza tendințelor culturale emergente din România

Porter Novelli România lansează „INTO”, prima ediție a publicației care analizează transformările socio-culturale ce au marcat scena creativă emergentă din…

3 ore ago