Campania Banca de Jucării, un proiect dedicat colectării de jucării pentru copiii din medii defavorizate, lansat de Asociația PlaYouth în parteneriat cu Lidl România, se prelungește până pe 31 decembrie 2024, în cele 10 magazine Lidl participante. Astfel, părinții pot dona în continuare jocuri, cǎrți sau jucǎrii pentru cât mai mulți copii mai puțin norocoși din mediul rural, mai ales în perioada sărbătorilor de iarnă.
„Suntem foarte recunoscători părinților care au ales să discute cu copiii lor despre importanța de a dǎrui și de a da mai departe lucrurile pe care nu le mai folosim. Receptivitatea și generozitatea pe care am primit-o în această perioadă ne face să sperăm că mai mulți copii vor învăța, astfel, că jucǎriile nu sunt doar despre a primi, ci și despre a dărui”, a declarat Ana Stănescu, președintele Asociației PlaYouth.
Pe lângă cele 10 magazine Lidl din București, donațiile pot fi aduse și la Ludoteca Family Hub by PlaYouth (Ștefan Greceanu nr.7, sector 2, București). Aceste locații vor rămâne puncte de colectare, pentru ca darurile – jucării, jocuri și cărți – să ajungă în continuare la copiii din satele defavorizate.
Magazinele Lidl unde pot fi făcute donațiile:
„Extinderea campaniei până pe 31 decembrie ne va permite să ajungem la mai mulți copii, pentru ca fiecare dintre aceștia să simtă un strop de bucurie în chip de jucărie. De asemenea, cu ajutorul comunității și al partenerului nostru, Lidl România, ne dorim ca donațiile să ajungă în timp util, ca micuții din sate să aibă parte de o sărbătoare frumoasǎ”, a declarat Ilie Andreea, coordonatorul campaniei Banca de Jucării.
Până în prezent, în cadrul campaniei au fost colectate aproximativ 10.000 jucării/jocuri/cărți dintre care circa 4.000 au fost deja distribuite în 24 de sate.
Participarea la campania Banca de Jucării este simplă și rapidă. Poți dona jocuri, cǎrți și jucării noi sau folosite, dar în stare bună. Acestea vor fi colectate și distribuite în sate, centre de plasament sau școli din mediul rural. Urmând acești pași, poți contribui la bucuria unui alt copil:
PlaYouth este o organizație non-guvernamentală care promovează educația prin joc și oferă copiilor din România oportunități de dezvoltare personală și socială. Prin proiectele sale, PlaYouth susține incluziunea socială și creează oportunități pentru toți copiii, indiferent de mediu, construind un mediu în care fiecare copil să poată învăța, crea și explora prin joc și artă.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă,…
Markus Villig, Fondatorul și CEO-ul Bolt, a anunțat că platforma globală de mobilitate partajată a atins un venit anual de…
Vulcangas România, cu susținerea continuă a IVECO și alături de alți parteneri strategici din industrie, a inaugurat prima stație de…
Numărul românilor care au accesat credite bancare ajunsese în primele nouă luni ale anului la 2,5 milioane, conform BNR. Împrumuturile…
Mega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru urmărirea beneficiilor de loialitate, prin care…
Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală (INCFC) a lansat Barometrul de Consum Cultural 2023. Comunități de consum în contextul…