Categories: Good News

Balul de La Castel a obținut la ediția a XI-a 189.200 euro pentru sprijinirea generației de mâine

Reading Time: 3 minute

Balul de La Castel, cel mai mare eveniment filantropic din regiunea Moldovei, a reunit peste 200 de oameni generoși la cea de-a XI-a ediție, donațiile obținute ridicându-se la 189.200 euro. Evenimentul este organizat anual de Fundația Serviciilor Sociale Bethany din 2012.

Cea mai recentă ediție a Balului de La Castel s-a desfășurat la Palatul Culturii din Iași sub conceptul „IMERSIV”, care a exersat toate simțurile participanților. De la concertul extraordinar de deschidere pus în scenă de multiSENZORIAL și până în ultimele secunde ale evenimentului pentru care au fost gazde Olimpia Melinte & Pavel Bartoș, Balul de La Castel a demonstrat, încă o dată, că binele e mai puternic când e făcut împreună.

Olimpia Melinte și Pavel Bartoș, gazdele evenimentului

„Când ne uităm în urmă, după atâtea ediții și atâta generozitate din partea oamenilor, nu putem decât să fim mai optimiști ca niciodată pentru viitor. Cu fiecare ediție am adus laolaltă oameni care să pună o cărămidă la fundația generației de mâine. Și anul acesta, prin conceptul IMERSIV, ne-am dorit să arătăm câtă putere și câtă energie simți când faci bine. Le suntem recunoscători tuturor celor care ne-au fost alături și sperăm să îi revedem cu bine la următoarea ediție. Doar împreună, prin educație și susținere, putem schimba în bine viitorul unor tineri pentru care, de multe ori, și rezervele de speranță sunt puține.”

Diana Păiuș, Director regional, Fundația Serviciilor Sociale Bethany

Un moment cheie în desfășurarea evenimentului a fost licitația caritabilă. Aceasta a adus în atenția participanților 14 articole, printre care lucrări de artă, bijuterii sau experiențe unice.

Vedeta colecției a fost lucrarea „Nopți când sunt aripi de culoare” realizată de artistul vizual Ovidiu Kloska, adjudecată pentru suma de 12.000 euro.

Un alt articol foarte popular s-a dovedit a fi și casca de înot cu semnătura lui David Popovici – românul dublu medaliat la Jocurile Olimpice 2024, precum și ceasul „Tree of life” creat de Augustin Matei special pentru Balul de La Castel, pentru care suma finală a ajuns la 8.000 euro.

În urma ediției din 2024, fondurile vor fi direcționate către susținerea programelor terapeutice ale Fundației Serviciilor Sociale Bethany pentru copii cu dizabilități din județul Iași, precum și a programelor educaționale adresate copiilor și tinerilor proveniți din medii vulnerabile. În total, cu ajutorul acestor resurse, în anul școlar 2024 – 2025, peste 200 de copii și tineri aflați în dificultate vor fi ajutați să își continue studiile și să aibă acces la terapie de specialitate.

Ediția din acest an a fost organizată de Fundația Serviciilor Sociale Bethany, Restaurant La Castel și September Media. Parteneri de organizare au fost: Anca Petrache Event Planning, Rodotex, Tricorp, Complexul Muzeal Național Moldova Iași, Ateneul Național din Iași, Imura Couture, Laura Galic, Chateau Vartely, Hotel Unirea, Llum, Vasea Onel Films, Simba Invest, Hotel Select, Emoții Florale, Creative Bar Events, Sunshine by Alexandra Feraru, Green Spa, Illuminati, Aurelian Ion Hair Experience, OVYVOX, NOIR Coffee Roasters, Mellow, fritz-kola, Klinia, Aqua Carpatica, Promosfera, Hostess Etichetă și Protocol.
Parteneri strategici: E.ON Software Development, STIL Diamonds, Migdalin, Edurom, Volvo Iași – Premium Nordic Cars, Domeniile Averești, Transgor Logistik, Arcadis, Logarithmic, Heaven Solutions, Tudor. Personal Tailor, Signivis, Digitalya, Exonia, RCBB Gruppe, Dan&D Transplus, Clinica Stomatologică ESTHETICS Iași. Parteneri de promovare ai evenimentului au fost: Caracteristic PR, Magic FM, Wink Public Multimedia, Fashion Premium Magazine, Palas Iași.

Din 2012 și până în prezent, peste 700.000 de euro au fost mobilizați pentru programele Fundației Serviciilor Sociale Bethany. Peste 800 de copii vulnerabili au fost sprijiniți să nu abandoneze școala prin programe de suport material, hrană și educație remedială. Mai mult de 180 de elevi din mediul au fost ajutați să își finalizeze studiile la licee din Iași și peste 300 de copii cu dizabilități au fost integrați în programe terapeutice în centrele de zi din Iași și Târgu Frumos.

Team

Recent Posts

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

o oră ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

3 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

3 ore ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

3 ore ago

Salvați Copiii România mobilizează un fond de urgență pentru intervențiile umanitare în localitățile afectate de inundații

Organizația Salvați Copiii România anunță mobilizarea unui fond de urgență pentru intervențiile umanitare imediate în localitățile afectate sever de inundații.…

4 ore ago

Creat pentru a face bine

Nu multe inițiative au ca principală misiune să facă bine, dar cele existente au puterea de a produce schimbări profunde…

4 ore ago