Compania de strategie de brand si design Brandient a creat Badster, un nou brand de energizante, pentru un grup de distributie est-european.
Lansat pe un segment de piata competitiv, brandul trebuie sa debordeze de energie, si in acelasi timp sa impresioneze un target foarte tanar, in majoritate masculin, care este constant in cautarea unui sentiment de “libertate nerezonabila” — toate acestea folosind suprafata restrictiva a unei doze de aluminiu de 250ml.
Aceasta cautare strategica a produs numele Badster — de-sine-explicatoriu, autoironic, si proprietar de “dotcom”. Mai departe, identitatea vizuala si designul ambalajului au cautat sa dezlantuie nivelul maxim de energie.
„Explozia furioasa de salbaticie vine literalmente din interiorul dozei, prin monograma “B” in care se citeste si ghinionistul numar 13. Cea mai mare provocare a fost sa tratam aceasta incarcatura de extreme a brandului printr-un look & feel cool, neo-noir.“ —Cristian Petre, Partner, Design Director, Brandient
Manifestarile brandului emana aceeasi atractie sarcastica, atat in aplicatiile identitatii cat si in retorica: “No bull. No sh*t”, “Life’s a dog”, “No sugar talk added”.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…